25 Reacties

4 jaar geleden

Niet zo zeer een merk maar zalando heeft zoveeeel! En ik ben gek op Name it, c&a heeft ook leuke dingen. En verder halen we veel joggingspakken van adidas en nike en Hugo Boss

4 jaar geleden

Ik ben gek op tumble n dry, next en (wat liever voor mijn portemonnee) hebben we ook veel van h&m, lindex en zara.

4 jaar geleden

Zaraaaa

4 jaar geleden

Zara, Arket en Prenatal

4 jaar geleden

Tiny cottons, boho choses, mayoral😊

4 jaar geleden

Z8, nameit, dirkje, kokonoko.

4 jaar geleden

Mini rodini, maed for mini

4 jaar geleden

Ik vind Name It erg leuk, valt ook vooral goed bij mijn zoontje (lang en slank). Verder vind ik bijv. c&a wel eens leuke dingen hebben en Next, maar dat is helaas al snel te breed en te kort hier 😅

4 jaar geleden

Babystyling! Zelf koop ik het vaak via Vinted, scheelt enorm in prijs 😊

4 jaar geleden

Ik vind z8 en feetje echt heel leuk. Op marktplaats kan je vaak ook veel leuke kleding vinden.

4 jaar geleden

Babystyling!🤎

4 jaar geleden

Ik vind z8, dirkje en feetje echt leuke en fijne merken.

4 jaar geleden

Zara en H&M koop ik veel, maar ook op zalando heb je zoooooveel leuke jongenskleding!

4 jaar geleden

Feetje, Noppies, kokonoko, name it, quapi

4 jaar geleden

Z8, name it, hema, prenatal, Dirkje, noppies en wol haal ik bij Dilling. Heerlijk spul en vaak 2 maten te dragen (Dilling)! Ik kijk echt ook wel naar aanbiedingen want sommige prijzen vind ik een beetje uit verhouding 😰

4 jaar geleden

Arket is erg leuk!!

4 jaar geleden

Hier ook leuke kleding gekregen van Noppies, Dirkje en St. Olivier maat 68 en 74. Nu ook leuke kleding besteld bij Zalando van OVS (bestel ik ook weleens direct bij voor mezelf en mijn zoon. Denk wel om de Italiaanse maatgeving), Noppies en Name it. Ook bestel ik wel bij Benetton of ga ik naar de Prenatal.

4 jaar geleden

Wat een leuke tips! Bestel je bij Zara groter?

4 jaar geleden

Prénatal! Hele leuke nieuwe collectie en ze hebben nu ook sale met nog eens 15% korting! Ik heb zelf een dochter haha maar toen ik woensdag voor haar aan het shoppen was, zag ik veel leuke jongens kleden! In de winkels hebben ze vaak nog weer andere sale kleding dan op de webshop.

4 jaar geleden

Hier ook een hema fan. Verder Zara z8 en name it