15 Reacties

één jaar geleden

Ik ben ook opzoek. Bij m'n zoontje blijven die van KipKep goed zitten. Maar die gaan maar tot 18 maanden en beginnen nu wel een beetje klein te worden.😅

één jaar geleden

falke zijn de fijnste indoorsie en passen ook fijn in dat laarsje net een maatje te groot

één jaar geleden

Wij zijn overgegaan naar de sokjes van Hema.

één jaar geleden

Ewers zijn echt de winnaar hier!

één jaar geleden

Happy socks heeft ook kindersokken met antislip. Kosten wel wat, maar onwijs fijne sokken. 🧦

één jaar geleden

H&m heeft ook fijne met anti-slip.

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Ewers zijn echt de winnaar hier!
Ga ik even opzoeken!

één jaar geleden

Reactie op Wendyyyyyy

Happy socks heeft ook kindersokken met antislip. Kosten wel wat, maar onwij ...
Ojaaa van die kleine happy socks. Zo schattig!

één jaar geleden

Oh jaa zelfde probleem hier! Ook fan van de Bambino sokjes, maar ze worden wat te klein nu. Hema en H&M bleven hier niet echt goed om de voet zitten. Dus benieuwd naar jullie ervaringen

één jaar geleden

Wij hebben sokken van yellow moon en deze zijn echt super! Gaan niet makkelijk uit, Maud moet er in de avond best wat moeite voor doen om ze uit te krijgen. Zijn alleen niet met anti slip aangezien dat hier ook niet nodig is🙈 voor de koude dagen hebben we sloffen en anders gewoon op de sokken haha. Ook hebben ze hele leuke patronen en motieven waar ik heel blij van wordt. Mag ik vragen waarom je graag met anti slip wil met de sokken? Ben wel nieuwsgierig 😌

één jaar geleden

Oh ik kreeg net te horen dat ook de yellow moon anti slip heeft! Alleen dan vaak zonder printje en ze zijn verkrijgbaar vanaf maat 19🥰

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Wij hebben sokken van yellow moon en deze zijn echt super! Gaan niet makke ...
Hoeft niet persee voor de sokken met anti slip hoor! Maar hij is een paar keer goed uitgegleden met sokken aan. Dus nu meestal maar blote voetjes of sloffen. Maar dacht met anti slip kan hij ook gewoon op z’n sokken lopen😅

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Oh ik kreeg net te horen dat ook de yellow moon anti slip heeft! Alleen dan ...
Ik ga even kijken naar dit merk!

één jaar geleden

Zeeman die zijn ook echt super fijn

één jaar geleden

Nike!