28 Reacties

één jaar geleden

Ik heb de zonnebrandcrème van de Action gekocht!

één jaar geleden

Ik vind de etos baby heel fijn. Smeert makkelijk uit en mijn zoontje met zijn gevoelige huid heeft er geen last van. Inmiddels gebruiken we de kids variant maar voor de baby ligt de baby variant al klaar.

één jaar geleden

Reactie op mommy_2019

Ik vind de etos baby heel fijn. Smeert makkelijk uit en mijn zoontje met zi ...
Dankjewel! Heb een lijstje gezien en daar staat etos ook op de “groene” lijst maar zie daar spf 30 staan. Heb jij die of de 50+ ?

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Ik heb de zonnebrandcrème van de Action gekocht!
Dankjewel voor je antwoord!

één jaar geleden

Reactie op Bussra95

Dankjewel! Heb een lijstje gezien en daar staat etos ook op de “groene” lij ...
Ik heb de factor 50 zowel baby als kids variant.

één jaar geleden

Biodermal is parfumvrij en alcoholvrij. Kidsvariant of droge huid variant. (Zoontje heeft eczeem) Tiny Todd heeft ook een Zonnebrand uitgebracht een paar weken geleden. Ook heel fijn en zonder troep.

één jaar geleden

Wij zijn nu op vakantie en hebben heel de vakantie al biodermal kids 50+ spf gebruikt, wij vinden hem echt heel fijn! Ons zoontje is nog geen 1x verbrand, laat niet een witte waas achter en smeert fijn 😊

één jaar geleden

Reactie op Lindabodhi

Biodermal is parfumvrij en alcoholvrij. Kidsvariant of droge huid variant. ...
Dankjewel voor je reactie!

één jaar geleden

Reactie op michelledd

Wij zijn nu op vakantie en hebben heel de vakantie al biodermal kids 50+ sp ...
Dankjewel voor je reactie!

één jaar geleden

Hier tevreden over naïf, zou heel weinig chemische ingrediënten bevatten en smeert wel goed (wel vettige waas ) en ruikt heerlijk.

één jaar geleden

Reactie op Lorieee

Hier tevreden over naïf, zou heel weinig chemische ingrediënten bevatten en ...
Ik heb dit laatst gelezen over de Naïf zonnebrandcrème..

één jaar geleden

Reactie op ellenn91

Ik heb dit laatst gelezen over de Naïf zonnebrandcrème..
Ze hebben daarover gecommuniceerd, gaat enkel over hun factor 30 voor volwassenen, de andere doorstonden wel de test blijkbaar.

één jaar geleden

Ah okee, thanks voor je toelichting!!

één jaar geleden

Ik ben blij met deze, bij de apotheek gescoord! Mijn zoontje heeft een gevoelige huid :)

één jaar geleden

Wij hebben vision sensitive ++ expert 50+. Ze heeft een gevoelige huid (eczeem) deze bevalt ons goed.

één jaar geleden

Biodermal voor kids factor 50, erg tevreden over deze!

één jaar geleden

Wij hebben Riemann P20. 1x smeren is genoeg, tenzij ze met water spelen dan even een keertje extra. Vriendin van mij kreeg enorme blaren van de zon en deze zonnebrand crème was de enige die goed werkte. Hij was ideaal voor Thailand.

één jaar geleden

Dr. Leenarts. Factor 50. We hadden eerst Naif, maar vind die echt zo vet en laat een witte waas achter.

één jaar geleden

Deze gebruiken wij

één jaar geleden

Wij hebben die van die Action :) laatst een artikel over gelezen en schijnen ook erg goed te zijn! Ik vind hem in ieder geval fijn