32 Reacties

één jaar geleden

☝🏼 de kleine man is ook 1 en krijgt ook nog borstvoeding. Hoe lang nog geen idee. Ik merk dat het erg terugloopt 😢

één jaar geleden

🙋 jazeker en zolang als gaat of hij wil. Ik heb geen einde bedacht. Het gaat zoals het gaat 😀

één jaar geleden

Reactie op ROF

🙋 jazeker en zolang als gaat of hij wil. Ik heb geen einde bedacht. Het ga ...
Mooie… sluit ik me bij aan. Het gaat zoals het gaat ☺️

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

☝🏼 de kleine man is ook 1 en krijgt ook nog borstvoeding. Hoe lang nog gee ...
Hoe vaak geef je nog borstvoeding. Ik merk dat het bij soms ook minder is. Het schommelt vaak. Ligt er maar net aan hoe vaak ze wilt drinken. Ik geef de nachten nog en voor haar middag dutje.

één jaar geleden

Reactie op ROF

🙋 jazeker en zolang als gaat of hij wil. Ik heb geen einde bedacht. Het ga ...
Jaa precies, zolang het nog mogelijk is

één jaar geleden

Reactie op Mirrii

Hoe vaak geef je nog borstvoeding. Ik merk dat het bij soms ook minder is. ...
Op dagen dat ik werk de nachten, ochtend (als ik nog iets heb, vanochtend was alles op na een volle nacht om de 1,5 uur wakker), avond en de nacht. Als ik thuis ben dan krijgt hij ook overdag nog iets als hij wil voor z’n slaapje. Hoeft niet maar dat mag 😃. Geef jij ook voor haar slaapje in de avond nog iets of is dat niet meer nodig?

één jaar geleden

Mijn zoontje is net 1 en krijgt ook nog BV.. ik probeer nu de voeding van 23u af te bouwen. Hij dronk vaak nog maar 1 of 2 slokken en hoewel ik hem dat met alle liefde wil geven begint het mij een beetje op te breken helaas. Verder krijgt hij s'morgens als hij wakker wordt en s'avonds voor het slapen nog een voeding..

één jaar geleden

Ik geef ook nog steeds borstvoeding. Ik vind het heel fijn en bijzonder dat het al zo’n tijd lukt! Go mama’s!

één jaar geleden

Ja hier ook nog. Afhankelijk hoe lang ze nog wilt en ik nog wil. Maar tot nu toe is het ons favoriete momentje samen opstarten en afsluiten van de dag ❤️

één jaar geleden

Ja, ik ook! En ik heb ook geen einddatum in gedachten, zolang het gaat is het goed 😊

één jaar geleden

Reactie op BabyvdN

Op dagen dat ik werk de nachten, ochtend (als ik nog iets heb, vanochtend w ...
Jaa ik geef voor ze gaat slapen ook. Zonder valt ze ook echt niet in slaap. Ze gaat er ook naar op zoek haha. Een van de seintjes dat ze heel moe is.

één jaar geleden

Reactie op Melissa2711

Mijn zoontje is net 1 en krijgt ook nog BV.. ik probeer nu de voeding van 2 ...
Snap dat helemaal hoor. Vind het soms echt wel vermoeiend. Vooral als ze meerdere keren per nacht wakker wordt. Probeer nu ook niet meteen de borst de geven, maar eerst even afwachten of ze zelf in slaap komt

één jaar geleden

Ook hier nog gezellig aan de borstvoeding met mijn dochter van 13 maanden. Op dit moment krijgt ze 's ochtends, tussen de middag (vaak, we slaan die ook weleens over) en 's avonds 2 keer de borst. Soms heb ik pech en wordt ze 's nachts wakker, dan drinkt ze ook bij mij omdat ze dan makkelijk weer in slaap valt. (En ik ook, haha) Van te voren had ik dit nooit gedacht, het was een hele tour om de borstvoeding op de rit te krijgen en ik was van plan om het zes maanden vol te houden. Zo zie je maar weer dat je op voorhand echt niets weet. :)

één jaar geleden

Hier ook nog een voedende moeder. Een jaar alweer en dat is 6 maanden langer dan ik me had voorgenomen. Hier gaat het ook zoals het gaat. Wij zitten inmiddels op een ochtend en avondvoeding en de ochtend proberen we af te bouwen. Ik ga over een maand 5 dagen naar Lissabon en aangezien hij geen fles wil, moet ie dan wel een beetje zonder kunnen.

één jaar geleden

Hier ook nog! 🙋🏻‍♀️mijn tweelingzoontjes van 13 mnd drinken ook nog bij mij. Ik voed ze ‘s ochtends nog na t wakker worden en op dagen dat ik werk ‘s avonds voor naar bed gaan en evt op verzoek in de nacht (slechts een van mijn zoontjes wil dit nog wel met enige regelmaat). Ik kolf ook niet meer op werk. Als ik gewoon thuis ben met ze voed ik overdag op verzoek, meestal na de slaapjes, dus dan drinken ze nog 2x ongeveer. Op de opvang drinken ze nu 50/50 bv en gewone koemelk, maar wel maar 1 flesje. Soms gaat het op en soms niet. Ik had me voorgenomen dat het met een tweeling heel mooi zou zijn als ik überhaupt 6 mnd zou halen, had niet verwacht dat het zo goed zou gaan als nu! Ben er wel erg dankbaar voor. ❤️

één jaar geleden

Hier ook nog 🙋🏼‍♀️ zolang mijn zoon wilt 😊

één jaar geleden

Hier ook nog. En zolang dat voor ons allebei fijn is, is dat prima.

één jaar geleden

Ook hier nog 🙋‍♀️ En zolang mijn zoon wilt 🥰

één jaar geleden

Hier ook nog bv en vind het voor nu prima nog door te gaan. Ik twijfel nu alleen wel hoe ik het moet gaan doen met de voeding voor het slapen en het tandenpoetsen. Mijn dochtertje gaat pas echt goed drinken in de donkere kamer als ze moet gaan slapen (en valt dan ook regelmatig aan de borst in slaap, of half).. hoe doen jullie dat?

één jaar geleden

Ik geef ook nog borstvoeding. Overdag 2 a 3 keer en snachts hapt hij zelf aan voor wat slokjes 🥰 ik blijf het geven zolang hij het zelf wil.