32 Reacties

één jaar geleden

Yes alleen nog avond/nacht. Ochtend spits met 3 Kids red ik dat niet. Overdag als ik thuis ben en ze niet in slaap komt wilt ze enkele keer nog wel even drinken maar of er echt wat uit komt betwijfel ik. Ik kolf eigenlijk nooit meer.

één jaar geleden

Reactie op WIES123456

Hier ook nog bv en vind het voor nu prima nog door te gaan. Ik twijfel nu a ...
Eerst tanden poetsen en dan bv geven 😊 dat kan gewoon, zie: https://www.lalecheleague.nl/borstvoeding-abc/artikel/179-tandjes-poetsen#:~:text=Zodra%20je%20kindje%20iets%20anders,anders%20dan%20moedermelk%20of%20water.

één jaar geleden

Reactie op Jilster25

Eerst tanden poetsen en dan bv geven 😊 dat kan gewoon, zie: https://www.la ...
Goed om te weten! Flint drinkt nog steeds 6-9 keer op een dag, waarvan 1-2 snachts, dus maakt me er wel een klein beetje zorgen om

één jaar geleden

Yess ik ook! Ben wel nu bezig met afbouwen.. hij wilde overdag al niet meer drinken en ging alleen maar bijten. Dus die bood ik niet meer aan.. toen alleen nog maar sochtends en voordat ik naar bed ging. Vorige week ben ik met die voeding gestopt voor ik naar bed ga en dat ging gelijk heel goed!! Niet gehuild alleen snachts boos dat ik m water aan bood🤣. De ochtend voeding doe ik wel nog maar daar wil ik volgende week ook mee stoppen.. ik vind t mooi geweest na 13 maanden

één jaar geleden

Ik geef ook nog borstvoeding. Als ik werk is het bij opstaan, voor het slapen gaan en snachts. Ben ik thuis met hem, dan ook voor de dutjes 🥰

één jaar geleden

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en krijgt ook nog borstvoeding. Ik zou het liefst zo langs doorgaan als hij wil (zolang ik het dan ook nog wil) 🥰 De mijlpaal die ik in ieder geval graag zou willen halen is 2 jaar.

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Mijn zoontje is bijna 14 maanden en krijgt ook nog borstvoeding. Ik zou het ...
Hij drinkt overdag nog wel elke 3 uur ongeveer. 's nachts tegenwoordig gelukkig nog maar 1x 🙂

één jaar geleden

Ik ook nog zo’n 5 tot 7 keer per dag, met slechte nachten nog vaker

één jaar geleden

ik ook! Wil tot 2 jaar minstens. Nu zwanger!! Wordt tandem voeden. Maar het is nu echt maar alleen s ochtends en s avonds

één jaar geleden

Hier ook nog een voedende moeder… na de eerste9 maanden heel veel ellende door verborgen kma. Hier dus nog steeds borstvoeding. Mijn dochter drinkt denk ik Max 70 water naast de borstvoeding. Ik ga binnenkort stoppen met kolven op het werk… ik kolf vooral overdag weinig. De helft van s avonds. Het lijkt dat ik weinig melk heb… ze drinkt kort maar toch plast ze voldoende. Hoe doen andere moeders dat? Er zijn er meerdere die niet meer kolven las ik..

één jaar geleden

Reactie op IJsthee

Hier ook nog een voedende moeder… na de eerste9 maanden heel veel ellende d ...
Bij mij is het vanzelf gegaan. Ik bood het niet actief meer aan overdag, en zij vroeg er niet om. Ik voed haar s'avonds en s'nachts. Ook de ochtendvoeding vraagt ze niet om. Al komt ze vaak rond 5en nog even drinken tegenwoordig. Soort verkapte ochtend voeding haha. Ik moest laatst voor werk een week weg en heb toen in de avond, nacht en ochtend gekolfd. Qua productie leek het nog voldoende te zijn. Had tussen de 150 tot 50ml per keer.

één jaar geleden

Reactie op IJsthee

Hier ook nog een voedende moeder… na de eerste9 maanden heel veel ellende d ...
Bij mij is het vanzelf gegaan. Ik bood het niet actief meer aan overdag, en zij vroeg er niet om. Ik voed haar s'avonds en s'nachts. Ook de ochtendvoeding vraagt ze niet om. Al komt ze vaak rond 5en nog even drinken tegenwoordig. Soort verkapte ochtend voeding haha. Ik moest laatst voor werk een week weg en heb toen in de avond, nacht en ochtend gekolfd. Qua productie leek het nog voldoende te zijn. Had tussen de 150 tot 50ml per keer.