6 Reacties
2 jaar geleden
Hier ook een moeilijke fles drinkster. Wij doen veel van haar opvolgmelk verwerken in haar eten en drinken. Smoothies, soep, koekjes, bananenbrood, pap, aardappelpuree. Eigenlijk alles waar je melk in kunt doen doen wij vervangen voor opvolgmelk. Nu drinkt ze ongeveer 2 flessen per dag prima en de rest vullen we aan met de "bijproducten" die we zelf maken 🥰
2 jaar geleden
Bedankt voor jullie reacties. We zijn nu 1,5 week verder en ze drinkt na elk slaapje nog steeds maar max 30cc melk. Eten wilt ze wel en gelukkig ook regelmatig slokjes water gedurende de dag. Ik zie haar nu ook veel krabben en peuteren in haar oor. Ik ga morgen een afspraak bij de HA maken om die te onderzoeken. Ik heb gelezen dat er na koorts/verkoudheid vocht achter het oor kan blijven wat ook een reden kan zijn waardoor ze niet wilt drinken.. Nogmaals bedankt voor jullie reacties
2 jaar geleden
Reactie op Charlie Lou
Bedankt voor jullie reacties. We zijn nu 1,5 week verder en ze drinkt na el ...
Hoe is het afgelopen bij de ha? Ik ben heel benieuwd! Heb precies hetzelfde met mijn zoontje. Ook koorts gehad, verkouden en nu krabbelen aan zijn oortje. Ook hij drinkt zijn flessen erg slecht op het moment, nog niet eerder gehad..
2 jaar geleden
Haar oortjes zagen er keurig uit. Krabbelen en peuteren en slecht flessen drinken kan enkel door doorkomende tanden komen.. Ze drinkt nu in de ochtend 120/4 en na haar middagdutje 90/3. Meer krijg ik er niet in. Wel water en yoghurt voor vocht en calcium.