8 Reacties

4 jaar geleden

er zijn ook kinderdagverblijven die flexibele opvang aanbieden. Ik werk namelijk in de zorg en maak daar dus ook gebruik van. Dit is wel wat duurder als de reguliere opvang. Bij ons moet je het een maand van tevoren doorgeven.

4 jaar geleden

Inderdaad, ik werk in de kinderopvang. Je kan een flexibel contract nemen.

4 jaar geleden

Inderdaad, ik werk in de kinderopvang. Je kan een flexibel contract nemen.
Oh ideaal! Wist ik niet 馃槏馃憣

4 jaar geleden

Ik heb me maandag ingeschreven. Voor sommige dagen was er een wachtlijst tot 2023!!! Voelde gek, maar ben blij dat ik op tijd ben. De opvang zei dat ik geen maand later had moeten bellen. Over 2 weken een rondleiding. Wij kunnen de dagen later bijstellen

4 jaar geleden

Reactie op sjorss6

Ik heb me maandag ingeschreven. Voor sommige dagen was er een wachtlijst to ...
Wow?? Hoe doen mensen dat dan 馃槴馃槴

4 jaar geleden

Reactie op Sakura

Wow?? Hoe doen mensen dat dan 馃槴馃槴
Ja dat dacht ik ook?! Naja wij staan op de lijst. Maar de planner zei ook dat zij vaak eerder weet dat iemand zwanger is dan de ouders. Heel gek eigenlijk!

4 jaar geleden

Heee hoi! Ik werk zelf in het ziekenhuis als verpleegkundige en mijn man in ploegendienst. Wij hebben al een dochter en we hebben inderdaad een flexibele kdv. Let wel goed op bij sommige moet je toch minimaal 20 u in de week afnemen... vind ik zo bijzonder.... Wij betalen meer in het uur dan iemand die vaste dagen afneemt... Maar zitten nergens aan vast. Is ze bij wijze van spreken 40 u nodig is dat prima is t een weekje niet is dat ook prima. Verder moeten we het op woensdag doorgeven voor de week er op. Dan ben je verzekerd van een plek. Als je op donderdag of vrijdag aanvraagt voor de week er op dan kan het zijn dat er geen plek is. Maak je niet tr druk. Loopt echt wel los 馃お

4 jaar geleden

Reactie op xxxRoosxxx

Heee hoi! Ik werk zelf in het ziekenhuis als verpleegkundige en mijn man ...
Ja, komt zoveel bij kijken als je zwanger bent haha en zeker omdat niemand het nog niet weet dan heb je zo nog meer paniek! En hier als ik me zou inschrijven zou heel de stad het al weten want iedereen kent mijn vriend zijn familie hier 馃ぃ馃ぃ. Daarom wou zeker nog even wachten tot 1e echo of ten laatste 12 weken 馃お