16 Reacties

één jaar geleden

Wij hebben ze beide, met de wobbel doet ze nog niet heel veel.. Maar met de Pikler speelt ze echt heel leuk :) Ik zou dus voor de pikler gaan!

één jaar geleden

Wat een goed topic! Ik vroeg me hetzelfde af 😃. Leuke foto!

één jaar geleden

We hebben een paar dagen een wobbel gehad (te leen), mijn zoontje vond het allemachtig mooi 🤣. De pikler lijkt nu alleen meer aan te sluiten op z’n wens om te klimmen 🫣

één jaar geleden

Wij hebben de wobbel. Mijn zoontje (15 mnd) gebruik het als glijbaan, wip en klimtoestel. Hij vind het erg leuk.

één jaar geleden

Voor de 1e verjaardag van de jongste een Wobbel gegeven, wat een hit, klimmen, glijden alles doet ie ermee, echt een aanrader!

één jaar geleden

Wij hebben een ander klimrek, maar daar speelt hij echt wel heel veel mee. Dat sluit echt goed aan op de leeftijd. Echt een hit, ook voor andere kindjes die bij ons zijn komen spelen tot een jaar of 3/4. De wobbel is daarentegen nog niet zo'n hit... dat komt over een jaartje denk ik. Voor nu alleen leuk om een autootje overheen te laten rijden of 1 minuutje op zitten. Dus... ik zeg: sowieso de pikler!

één jaar geleden

Wij hebben ook de pikler van ette tete! Er onderdoor kruipen en op de glijbaan is een dikke hit! Klimmen af en toe, maar dat komt wel. Wij zijn er blij mee

één jaar geleden

Ter illustratie 😉

één jaar geleden

Wij hebben nu een wobbel ( van het merk jindl zijn ze bijv goedkoper ). Daar is mn dochtertje erg fan van! Voor sinterklaas krijgt ze van mn ouders ook zo’n klimtoestel. Dus nog geen ervaring mee maar erg benieuwd naar! De trap opklimmen vindt ze in ieder geval het einde haha

één jaar geleden

Als je de ruimte ervoor heb zou ik voor de Pikler gaan!

één jaar geleden

Ik zou zeggen een pikler! Onze dochter stapt er nog wel tussen ipv op de spijlen haha. Die plank die erbij zit snapt ze wel gelukkig. De wobbel (nep) heb je nu ook bij de dechatlon voor niet al te duur🤩 dus misschien kan je die voor sinterklaas/ kerst vragen.

één jaar geleden

Loooove de outfit! Ik heb voor diezelfde keuze gestaan, en voor de wobbel gekozen (leek me beter voor mijn hart🤪). Helaas vindt hij er (nog) niks aan, dus ik zou voor de pikler gaan.

één jaar geleden

Reactie op DS1610

Loooove de outfit! Ik heb voor diezelfde keuze gestaan, en voor de wobbel g ...
Hahaha ik snap je helemaal 😂 maar hij klautert en klimt non stop dus dan maar liever op zo’n ding ipv de tafel Off topic: zijn hele outfitje is van Gamin et Gamine, zij doen een maandelijks abonnement voor 31,50. Elke maand een uniseks complete outfit die je krijgt. Ben mega fan!

één jaar geleden

Wij hebben ook beide. En zoals al veel gezegd is: klimmen heeft hier nu echt de voorkeur, dus ik zou ook de pikler kiezen. Wij hebben overigens een goedkopere variant van de Aldi. Maar echt leuk om te zien hoe ons zoontje er al op klautert. Hij is 14 maanden.

één jaar geleden

Als je veel ruimte hebt allebei! Anders zou ik voor de wobbel gaan. Spelen ze tot veel latere leeftijd nog steeds mee. Het is allebei top voor de ontwikkeling van het kindje

één jaar geleden

Wij hebben beiden.. ze doet er precies niks mee🤔