27 Reacties

één jaar geleden

Hier goeie ervaring met woezel en pip luiers. Misschien een maatje groter proberen?

één jaar geleden

Reactie op Janine van Weert

Hier goeie ervaring met woezel en pip luiers. Misschien een maatje groter p ...
Wij zitten al op een maatje groter en continu is de luier overvol

één jaar geleden

Hm apart, wij ook hele goede ervaring er mee gewoon. Ze kan er ook gewoon een hele nacht mee zonder door lekken

één jaar geleden

Vanaf de geboorte woezel en pip gebruikt. Vanaf een maand of 11 steeds nat. Bijna elke luier lekte door. Nu kruitvat en nergens last meer van. Volgens mij hebben ze er iets in veranderd

één jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Wij zitten al op een maatje groter en continu is de luier overvol
Wat is continu, hoevaak verschoon je dan?

één jaar geleden

Hier juist de overstap van de kruidvat naar woezel&pip gemaakt! Ik ben super tevreden en ook mooi hoog in de rug! Snachts gebruiken we wel pampers baby dry omdat alleen bij deze onze buikslaper droog blijft!

één jaar geleden

Reactie op Janine van Weert

Wat is continu, hoevaak verschoon je dan?
Wanneer het nodig is ze geeft het al aan en komt dan met de luier naar mij toe of naar de moeder genoeg per dag 😜

één jaar geleden

Heb alle soorten geprobeerd na 1 min gratis te hebben mogen winkelen (dus o.a. luiers inslaan ahha) maar blijf toch lekker bij de kruidvat luiers !

één jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Wanneer het nodig is ze geeft het al aan en komt dan met de luier naar mij ...
Drinkt ze veel? Misschien toch wat vaker verschonen. Ik verschoon best veel, maar ik heb grote drinkers.

één jaar geleden

Wij gebruiken overdag Kruidvat luiers en in de nacht pampers pants, van die broekjes

één jaar geleden

Wij gebruiken alleen maar woezel en pip luiers en ze is nooit nat. Ook niet als ze klokje rond slaapt.

één jaar geleden

Ik gebruik alleen pampers en heb snachts ook wel eens dat hij doorlekt of nu heel soms overdag als we weggaan (binnen de 1,5 uur na een schone luier). De kleding begint langzaam aan wat strakker te zitten en dat kan van invloed zijn. Nieuwe maat broek kan bv. voor ons niet, want die is nog echt wel te groot. Ik geef hem nu een nachtluier aan als we weggaan en hij mag na 4 uur smiddags niet meer teveel drinken of hij gaat gegarandeerd doorlekken snachts. Gelukkig drinkt hij zijn glas nu in 1x leeg bij het tussendoortje ipv verspreid over 3 uur. En een klein flesje voor het slapengaan. Op een maat groter voor nachtluiers zaten we al.

één jaar geleden

Wij hebben deze juist altijd. Bevallen hier heel goed! In de nacht doen wij altijd een maatje groter aan.

één jaar geleden

Wij gebruiken s nachts sowieso andere luiers. Pampers baby dry Ik vind de woezel en pip slechte luiers. Hiervoor wel een tijd gehad.

één jaar geleden

Dat zijn die van de Etos toch? Ik vond ze tamelijk duur en hoorde van mijn omgeving dat dit indd niet altijd heel goeie luiers zijn. Zijn de pakken nog dicht? Bij de Kruidvat nemen ze hun eigen merk luiers terug als ze niet meer passen bijvoorbeeld. Als ze van de Etos zijn kun je dat navragen of zij dat ook doen? Wij zelf hebben Duitse luiers van de DM💖 nooit last van doorlekken met plas! Wel is met een diarree luier maar zelfs de kakastrove luiers van de pampers doen dat🤦🏼‍♀️

één jaar geleden

Reactie op MitsuEvoIIX

Dat zijn die van de Etos toch? Ik vond ze tamelijk duur en hoorde van mijn ...
Het is via de bol.com helaas dus denk niet dat ze die aan nemen

één jaar geleden

Wij hebben wel goede ervaring met de woezel en pip luiers, gebruiken deze eigenlijk altijd.

één jaar geleden

Ik heb ze ook en ben heel tevreden. Mijn zoontje plast heel veel maar maat 4+ houdt het goed overdag en snachts heeft hij een luierbroekje aan (fulltime buikslaper). Zijn romper laat ik dan open, want voorheen was hij s ochtends weleens nat omdat de romper teveel druk gaf op de luier.

één jaar geleden

Hele goeie ervaring mee, voor 2 weken terug 3x doorgelekt. Maar daarna niet meer (misschien een foute oplage ofzo) verder nooit problemen mee gehad

één jaar geleden

De luiers zijn Prima het kan zijn dat de pasvorm niet meer sluitend is bij jouw kindje. Onze zoon heeft kruidvat omdat hij nou eenmaal lang dun en ondeugend is 😅. Etos zijn breder waardoor ze bij hem niet aansluiten. Luierbroekjes kruidvat noemen wij oefenonderbroeken het zijn net slips qua pasvorm. Luierbroekjes AH zijn luiers met een gesloten band. Erg fijn voor snachts of in ons geval beneden verschonen 😅.