13 Reacties

één jaar geleden

Ons dochtertje heeft ook gewoon een jasje aan in de auto. Misschien is een teddy vestje een idee? Wij hebben die ook voor ons dochtertje van de H&M

één jaar geleden

Wij hebben via Vinted voor 25 euro ps twee Engel Natur jasjes gekocht. Ook met teddy vestjes zou ik oppassen. Het gaat er om dat het niet als een soort kussen ingedrukt kan worden. Dus hoe dunner hoe beter.

één jaar geleden

Reactie op rileyK

Wij hebben via Vinted voor 25 euro ps twee Engel Natur jasjes gekocht. Ook ...
Heb even gekeken, nog nooit iets via vinted gekocht. Helaas vind ik niks in de maat van mijn zoontje. 86/92 of 98. Zijn deze jasjes wel warm genoeg?

één jaar geleden

Engel!

één jaar geleden

Reactie op steefgerritsen

Engel!
Ik zie dat deze bij verschillende winkels verkocht word, maar ik ken de winkels allemaal niet. Een tip qua winkel die betrouwbaar is en/of ervaring mee hebt?

één jaar geleden

Ik heb een wolvestje van dilling! Super dun lekker warm, zeker met een wollenromper en een wollenboxpakje. https://www.dilling.nl/Baby-ondergoed/Baby-merino-wol-fleece-jasje-1.html

één jaar geleden

Wij gebruiken ook geen winterjas in het autostoeltje. Ipv daarvan hebben we een dekentje wat we over haar heen leggen. Soms heeft ze haar onesie huispak aan. Ze is nooit koud op deze manier 🙂

één jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Ik zie dat deze bij verschillende winkels verkocht word, maar ik ken de win ...
Ziloen, hello archie, archive store, zoen voor gust

één jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Heb even gekeken, nog nooit iets via vinted gekocht. Helaas vind ik niks in ...
Die ene van 86 en hoger valt heel groot. Ik spiek soms dagelijks. Wol is heel reguleren dus wel warm genoeg. Zeker nu de winter zo zacht is.

één jaar geleden

Reactie op Jessica1709

Ik zie dat deze bij verschillende winkels verkocht word, maar ik ken de win ...
Beer&Schaap in Amersfoort. Hebben ook een webshop dus leuk om bij hun te bestellen om hun te supporten!

één jaar geleden

Wij liepen tegen precies hetzelfde aan! Bij Ziloen hebben wij een jasje van Engel Natur besteld. We zijn er echt heel blij mee. Ze vallen qua maat best wel groot.

één jaar geleden

Ik gooi er meestal gewoon een dekentje overheen. Die haalt ze er zelf weer af als ze het te warm krijgt. Ik heb zelf ook geen jas aan in de auto, want dat is idd gevaarlijker had ik ergens gelezen.

één jaar geleden

Ik heb een wollen winter pak van engel natur, echt fantastisch, dikke aanrader!