Zijn er hier meer dames die nieuwschierig zijn en ook weten hoe hun eigen baarmoedermond voelt?
Ik checkte dit altijd ivm cyclus om zo te weten wanneer ik de eisprong had.
Maar was nu ook nieuwschierig hoe dit nu voelde bij een 3de zwangerschap.
Ben nu 34 weken zwanger en m'n bmm voelt al zo zacht als de binnenkant van m'n wang wat normaal voelde als je puntje van m'n neus. Ook voel ik een opening in het tutje van m'n bmm.
Was benieuwd of meer dames dit zo ervaren of dat het nog echt dicht zit.
Tijdje terug de vlk al verteld dat het zo voelde maar werd niet veel duidelijk.
Heb dit nog nooit gevoeld, maar ben wel benieuwd als die van jou al zacht aanvoelt en je voelt al een opening betekend dat niet dat je slijm prop dan al weg is en dat je binnenkort sneller kan bevallen daardoor??
Groetjes
Heb dit nog nooit gevoeld, maar ben wel benieuwd als die van jou al zacht a ...
Slijmprop zou ik herkennen als ik die verlies, maar kan wel m'n vingertopje in gat gleufje krijgen. Doe alles zonder het te forceren hoor hihi. Er zijn genoeg vrouwen die met paar cm ontsluiting weken rondlopen.
De baarmoedermond is niet volledig verstreken.
Google maar eens op afbeeldingen en over verstrijken baarmoedermond
Ja dat is doordat ik voor de zwangerschap ook al.voelde hoe m'n baarmoedermond was ivm vruchtbaarheid. Google maar eens op afbeeldingen. En over het voelen wat je baarmoedermond hoe dit kan voelen.
Door mijzelf te kennen daar heb ik ook m'n blaasverzakking ontdekt vorige zwangerschap hihi
Ik heb al sinds week 35 een verweekte en verstreken baarmoedermond, niet zelf gevoeld overigens. Het zegt niks over je bevalling. Je kan ook tot week 41 niks verweekt en verstreken hebben en met een uur of 2 goede weeën is het zo ver.
Waarom, jezelf kennen is ook prettig vind ik zelf dan. En zolang je het nie ...
Ik ben daar niet zo van, je weet nooit of je perongeluk iets verkeerds doet. Ik bedoel.. Bij sommige is strippen ookal zeer effectief. Ieder zn ding hoor meis, als jij weet wat je doet.. Is het goed 💕