11 Reacties

5 jaar geleden

Hangt er een beetje vanaf hoe vaak jullie samen met de vriendengroep zijn… wij zien onze vriendengroep redelijk vaak en daarom zou ik voor een andere naam gaan.

5 jaar geleden

Ik zou ook een andere naam pakken, ook al zou ik ze niet vaak zien.

5 jaar geleden

Als t echt je vriendengroep is zou ik t wel overwegen om te veranderen. Ieder daarbuiten tsja kan nie met allemaal rekeninghouden 🤣

5 jaar geleden

Lekker je keuze aanhouden. Wie zegt dat het over 10 jaar nog steeds vrienden zijn. Niet bot bedoelt maar gemiddeld wissel je 1 x per 5 jaar van vrienden.

5 jaar geleden

Lekker je keuze aanhouden. Wie zegt dat het over 10 jaar nog steeds vriende ...
Dit zegt natuurlijk niks 🤣 ik heb vrienden die al +15 jaar meegaan

5 jaar geleden

Reactie op Kaaj1256

Dit zegt natuurlijk niks 🤣 ik heb vrienden die al +15 jaar meegaan
Whahaha daarom zei ik al gemiddeld 🤣

5 jaar geleden

Hier hadden we net hetzelfde. We hebben tenslotte voor een andere naam gekozen. Ook al zien we die vrienden niet heel erg veel. Maar als jullie volledig overtuigd zijn van jullie naam en eigenlijk echt geen andere willen dan zou ik in jullie naam alsnog voor die naam gaan. Het is voor het leven...

5 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Hier hadden we net hetzelfde. We hebben tenslotte voor een andere naam geko ...
Ja zo lastig! We liggen niet echt op een lijn met namen dus waren zo happy dat we deze allebei zo tof vinden. Lastig wat we nu moeten doen ben ook bang dat ik spijt krijg als we veranderen..

5 jaar geleden

Reactie op tamara09

Ja zo lastig! We liggen niet echt op een lijn met namen dus waren zo happy ...
Hier was dit net hetzelfde. We hadden dezelfde ochtend eindelijk de naam! En waren super teleurgesteld omdat het ook al zoveel tijd in beslag had genomen. We zijn dan volledig opnieuw begonnen en uiteindelijk hebben we een nieuwe naam gevonden waar we wel zeer tevreden mee zijn. Maar ik begrijp zeker je bedenkingen. En kan je niet eens die vrienden aanspreken ?

5 jaar geleden

Reactie op ldhondt

Hier was dit net hetzelfde. We hadden dezelfde ochtend eindelijk de naam! E ...
Ja die weten al dat dit dus ook onze naam was en hebben uitgesproken dat ze het helemaal begrijpen als wij deze naam houden

5 jaar geleden

Als je het een leuke naam vind aanhouden. Er zijn wel meer kinderen met de zelfde naam.