7 Reacties
5 jaar geleden
Mijn tip : bel het juridisch loket even!!
Ik vind dit best een lastig verhaal, want je hebt 2 banen en ik denk dat 茅茅n van de 2 zal zeggen dat het niet zijn of haar probleem is dat jij 2 banen combineert. Officieel moet de baan waarbij je de hoogste uren hebt ook toestemming geven dat je er een 2e baan bij hebt. Misschien dat je kans hebt dat je je gedeeltelijk ziek kan melden met de 16 uren contract en dan tot 10 uur.. dan sta je gelijk met je andere baan.
5 jaar geleden
Lastige situatie en vervelend dat het zo moeizaam gaat! Wat betreft het ziekmelden lijkt wat Buttercup zegt me wel het meest logische. Wat je nog zou kunnen proberen op je werk als telefoniste is om een soort wiebelkussen op je stoel te leggen. Daarmee zit je wat gelijkmatiger qua drukverdeling, maar kun je tijdens het zitten toch ook lichtjes je onderrug en bekken wat bewegen, zodat je hopelijk wat minder last hebt na die lange zit.
In ieder geval veel succes!
5 jaar geleden
Zieldmelden en aangeven dat je zwanger bent , je hebt meer recht op pauzes en mag absoluut niet 4.15 uur achter elkaar moeten werken !!!
5 jaar geleden
Reactie op MoederMaffiaBaby2
Zieldmelden en aangeven dat je zwanger bent , je hebt meer recht op pauzes ...
UWV vergoedt alle kosten voor zieke zwangeren, als je het aangeeft kan je werkgever van alles voor je regelen. Goed werkgeverschap heet dat en dat is een plicht, bovendien kost het ze financieel niets.
5 jaar geleden
Telefoniste werk doe je thuis? Je zou via je baas een zit-sta bureau kunnen regelen. Die kan je dan instellen dat je staan kan werken wanneer je daar behoefte aan hebt. Succes 馃槝
5 jaar geleden
Je hebt sowieso recht op meer pauzes. Overleg met je leidinggevende. Sta wat vaker op tussen door en blijf kleine beetjes eten en drinken.