62 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerd 🎉, wij willen het in juli gaan proberen

2 jaar geleden

Proficiat! 🤰Wij proberen nu de eerste maand terug. Onze dochter is net 9 maanden

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hier nu 19 weken zwanger! ☺️

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Hoe voel je je erbij?

2 jaar geleden

Reactie op runningmom

Gefeliciteerd! Hoe voel je je erbij?
Goed op zich, ondanks het prille geluk

2 jaar geleden

Reactie op babybe2021

Gefeliciteerd! Hier nu 19 weken zwanger! ☺️
Gefeliciteerd

2 jaar geleden

Hier nu 20 weken 😊

2 jaar geleden

Gefeliciteerd!! Mijn zoontje is van 18 sept ‘21 en inmiddels bijna 23wk zwanger. Niet helemaal gepland maar ontzettend welkom en blij mee 😀. Het lijkt me zo leuk om de jongens over een tijdje samen te zien spelen.

2 jaar geleden

Mijn zoontje is van 18 september en ik heb net ontdekt dat ik 1-2 weken zwanger ben! 🥰 Ik vind het heel spannend, straks 2 kleintjes! Hoe kijken jullie daarnaar?

2 jaar geleden

Hier er afgelopen zondag achter gekomen, dat ik onverwacht weer zwanger ben. Onze dochter is nu 8,5 maand. Wij zijn nog lichtelijk in shock (vooral omdat het idee was dat we eigenlijk maar 1 kindje wilden) 🙈 Nu langzaam aan aan het idee wennen, maar gaat goed komen! Ook deze baby is ontzettend welkom. Vraag me alleen af hoe dat straks moet, met 2 van die kleintjes haha 🤣

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Spannend allemaal weer he 😊 hier een dochter van 9 maandjes en momenteel 14 weekjes zwanger 🤰

2 jaar geleden

Reactie op Senna90

Hier er afgelopen zondag achter gekomen, dat ik onverwacht weer zwanger ben ...
Gefeliciteerd! Dat is dan inderdaad een shock haha maar super leuk dat jullie er voor willen gaan! En haha ja dat vraag ik me dus ik af hoe dat moet!

2 jaar geleden

Eerste is 9 maanden en als alles goed gaat krijgt ze op haar verjaardag broertje 😆 wij wouden er snel 2 na mekaar

2 jaar geleden

Hier nu 10 weekjes zwanger 🤰 zoontje is van 28 september spannend 🥰

2 jaar geleden

Mijn dochter is van eind september en ook wij zijn aan t proberen voor een tweede. Lijkt me leuk om ze kort op elkaar te hebben 😄

2 jaar geleden

Ik ben 8 weken zwanger en heb een kind van 9 maanden 🙄

2 jaar geleden

Ik ben 15 weken zwanger en mijn zoontje is van 18 sept! Niet helemaal gepland, wel heel gewenst. Ik had eigenlijk wel zin in een zomer met echte rosé dus het idee was na de zomer starten met proberen. Maar hey 2023 heeft ook een zomer!

2 jaar geleden

Ons zoontje is 10 maanden, en omdat het bij ons een intensief traject van 4 jaar is geweest om zwanger te mogen worden, zijn wij ook weer gestart. De eerste terugplaatsing was meteen raak, helaas geëindigd in een miskraam. Nu op naar een nieuwe poging. Ik zou het fantastisch vinden als ze dicht op elkaar zitten. Fingers crossed 🤞.

2 jaar geleden

Reactie op Senna90

Hier er afgelopen zondag achter gekomen, dat ik onverwacht weer zwanger ben ...
Gefeliciteerd! Hier ook twee kleintjes achter elkaar hihi Oudste was 3 maanden oud toen weer een positieve test en nu zijn het de dikste maatjes

2 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Gefeliciteerd! Hier ook twee kleintjes achter elkaar hihi Oudste was 3 maa ...
Dankjewel 😊 Oh dat is nog sneller achter elkaar haha Het nieuws is ondertussen ook wel goed geland hoor, gaat helemaal goed komen! Lijkt me inderdaad leuk om ze zo samen op te zien groeien 🥰