62 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Senna90

Dankjewel 😊 Oh dat is nog sneller achter elkaar haha Het nieuws is onder ...
Ja hier zijn ze echt maatjes , ja erg snel niet gepland maar zeer welkom. Was toch hier eerst ook ff slikken haha

2 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Ja hier zijn ze echt maatjes , ja erg snel niet gepland maar zeer welkom. ...
Haha ja kan ik me voorstellen! Wij hadden precies hetzelfde 🤣 Maar nu is het helemaal goed, ben ook zeer benieuwd naar de volgende baby hihi

2 jaar geleden

Reactie op Senna90

Haha ja kan ik me voorstellen! Wij hadden precies hetzelfde 🤣 Maar nu is h ...
Ohh ja dat snap ik heel goed haha. Hoe ver ben je?

2 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Ohh ja dat snap ik heel goed haha. Hoe ver ben je?
Nu 7+4, dus nog vrij pril Als de volgende er is, is onze oudste 16,5 maand 😊

2 jaar geleden

Reactie op Senna90

Nu 7+4, dus nog vrij pril Als de volgende er is, is onze oudste 16,5 maand ...
Oehh leuk, Veel last van kwaaltjes of nog niet?

2 jaar geleden

Reactie op pandabeertjex

Oehh leuk, Veel last van kwaaltjes of nog niet?
Jazeker! Weer heel erg misselijk, net als bij de oudste (dus sinds week 6 weer aan de medicatie) en deze keer ook heel erg moe. Maar komt goed, komen we ook weer doorheen 😊

één jaar geleden

Hier net ontdekt dat ik zwanger ben van een 2e 🥰 Hoe gaat de combinatie bij jou? Het zwanger zijn met een dreumes in huis

één jaar geleden

Yes! Vrijdag echo als het goed is 8 weken zwanger en dochter is nu bijna 14 maanden ☺️

één jaar geleden

Bijna 22 weken nu 😄 dochtertje is 1,5 als haar broertje er is

één jaar geleden

Ik ben inmiddels bijna 15 weken zwanger. Ons zoontje is bij de geboorte van broertje of zusje 20 maanden oud 🥰

één jaar geleden

Ik ben bijna 14 weken zwanger, er zal hier 19 maanden tussen zitten 💕

één jaar geleden

Hier bijna 13 weken 😁

één jaar geleden

Hier 4 weken geleden bevallen van ons 2e zoontje. Ze schelen precies 1 jaar en 3 weken. Had verwacht dat de oudste er niet veel aandacht aan zou besteden maar hij komt zijn broertje aaien, kusjes geven, de speen geven en zelfs de fles. Zo leuk! Het is echt wel pittig als ze beide aandacht vragen maar die lieve smelt momentjes maken alles weer goed. Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap, het is zo leuk om je kindje grote broer/zus te zien worden!

één jaar geleden

Hier ook 13 weken zwanger. Onze kindjes zullen 18 maanden verschillen in leeftijd

één jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd! 👶🏼 Hier 15 weken zwanger! Onze dochter zal 18 maanden zijn als haar broertje of zusje komt!

één jaar geleden

Reactie op Bossie-23

Hier 4 weken geleden bevallen van ons 2e zoontje. Ze schelen precies 1 jaar ...
Gefeliciteerd!

één jaar geleden

Ik ben nu 4+5 en mijn dochtertje is van 2 september 21… 🥰 Heel veel zin in maar vindt het ook heel erg spannend omdat ik laatst in augustus en september een miskraam heb gehad… 😬

één jaar geleden

Mijn dochtertje is 14maand oud en ben 5maand zwanger van een zoontje Heel onverwacht, heel hard verschoten maar ondertussen kijken we er zo naar uit 😍

één jaar geleden

Pfff…moet er niet aan denken

één jaar geleden

Reactie op Anna2606

Pfff…moet er niet aan denken
Wij ook niet. Tis heel leuk maar ook heel pittig. Ons dametje loopt voor op alles, wil 10 dingen tegelijk en daarom soms compleet overstuur omdat het nog niet lukt. Altijd uitdaging nodig. Ik denk nr 2, als die er komt, moet Avalyn minimaal 4 zijn😂