62 Reacties

één jaar geleden

Hier ook terug zwanger van ons 2de kindje 🥰 dochter is op 24/08 1jaar geworden. Morgen ben ik 11 weken zwanger.. super spannend allemaal 😊

één jaar geleden

ja ik ben ook weer zwanger 🥰 nu 4+3 weken dus nog heel pril en een beetje onverwacht haha. mijn dochter is nu 14 maanden en ze zullen 22 maanden schelen. vind het idd wel heel spannend allemaal 😊

één jaar geleden

Ja, ik ben ook weer zwanger. Inmiddels bijna 22 weken. Onze kleine man is straks 18 maanden als z’n broertje geboren gaat worden. Niet helemaal in de planning maar wel meer dan welkom 🥰

één jaar geleden

Gefeliciteerd, hier nu 18 zwanger weken zwanger.

één jaar geleden

Hou je vast want de tweede zwangerschap vliegt voorbij 😂

één jaar geleden

Reactie op 1909

Hou je vast want de tweede zwangerschap vliegt voorbij 😂
Gaat zo snel!! Bij de eerste vond ik het veel te langzaam gaan🤭

één jaar geleden

Reactie op Tona

Hier net ontdekt dat ik zwanger ben van een 2e 🥰 Hoe gaat de combinatie b ...
Het heeft toch niet mogen zijn 😔 Momenteel blijven we nog even met drietjes ⭐️

één jaar geleden

Reactie op Tona

Het heeft toch niet mogen zijn 😔 Momenteel blijven we nog even met drietje ...
Wat verdrietig… sterkte 💞

één jaar geleden

Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn. Kan nog niet testen. Ergens wil ik het heel graag, maar ergens ben ik ook een beetje bang. Bang dat het te snel is, dat ik mijn dochter te kort doe en te weinig van haar jonge jaren heb genoten door nu alweer in verwachting te zijn. Ze zal net geen 2 zijn als het andere kindje komt. Ergens ben ik bang voor de mening van anderen, ik weet niet waarom. Hoe vinden jullie het om na 14 maanden weer zwanger te raken?

één jaar geleden

Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn. Kan nog niet testen. Ergens wil ...
Vind ik helemaal niet gek hoor! Ik ben toevallig net gestopt met de pil, ook een kleintje van 14 maanden. Hopelijk mag het snel raak zijn! Ze groeien dan juist toch lekker samen op? Hopelijk worden het dan goede vriendjes en hebben ze elkaar! Ik zou het mooi vinden hoor, ongeveer 2 jaar leeftijdsverschil! 🥰

één jaar geleden

Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn. Kan nog niet testen. Ergens wil ...
Wij hebben, als alles goed gaat, een leeftijdsverschil van 1 jaar en 8 maanden. We vinden het juist leuk als ze samen opgroeien met niet teveel leeftijdsverschil. Dan hebben ze hopelijk veel plezier aan elkaar over een paar jaar 😊. Wat zouden anderen hiervan vinden, denk jij? En wat doet het er eigenlijk toe als ze daar onverhoopt wel een mening over hebben? Het is jullie gezinnetje en jullie keuze. Ik zou niet weten wat er vreemd is aan deze situatie om eerlijk te zijn 😅.

één jaar geleden

Wat leuk! Gefeliciteerd! Wij verwachten in april ons 2e kindje onze dochter is dan om precies te zijn 1 jaar en 8 maanden oud. Helemaal gepland en super blij dat het zo snel zo mocht zijn! 🤰🏼👶🏼

één jaar geleden

Ik heb het vermoeden weer zwanger te zijn. Kan nog niet testen. Ergens wil ...
hier ook na 13 a 14 maanden ga de geboorte van mijn dochter zwanger. ik ben nu 6+5. ik vind het juist leuk dat ze zo dicht op elkaar zitten. dan kunnen ze echt samen opgroeien en spelen enzo. ik scheel 1,5 jaar met mijn oudere broer en 2 jaar (en 2 dagen) met mijn jongere zusje. mijn zusjes schelen 2,5 jaar met elkaar. ik heb het altijd als heel leuk en gezellig gezien. we deden en doen veel samen daardoor 🙂

één jaar geleden

Ik ben ook zwanger, 30 weken nu. Mijn kids gaan 1 jaar en vijf maanden schelen. Eigenlijk helemaal geen negatieve reacties gehad in mijn omgeving! Een paar mensen hebben wel opgemerkt dat ik het druk ga krijgen, maar dat komt vast goed. Ik merk dat het nu wel zwaarder wordt met de dreumes tillen en slechte nachten zijn extra pittig als je zwanger bent, maar over het algemeen gaat het heel goed. Hoop dat ze heerlijk samen opgroeien straks.

één jaar geleden

Jazeker! 🙋🏼‍♀️ Ik ben inmiddels 14 weekjes zwanger van ons tweede kindje. Ze schelen dan 1 jaar en 9 maanden, lijkt me super leuk voor ze!

één jaar geleden

Hebben jullie ook last van jullie bekken?? Ik draag me een ongeluk omdat onze dochter nog niet loopt (15 mnd) 😅😅😚

één jaar geleden

Hier ook bijna 16 weken en weer een meisje 😍🥰😍🥰💖💖💖💖

één jaar geleden

31 weken alweer! Vliegt deze keer voorbij... Hebben jullie ook dagen dat je wisselt tussen super veel zin hebben in de chaos met 2, en dagen dat je jezelf wel voor je kop kan slaan? Onze lieflijke dreumes maakt er in de nachten de laatste weken weer een feest van, dus hoop dat dat zich oplost voor baby 2 zich meldt 😅

één jaar geleden

Ik ben nu 6 maanden zwanger, Onze zoon is nu 15 maanden

één jaar geleden

Reactie op CaroManti

31 weken alweer! Vliegt deze keer voorbij... Hebben jullie ook dagen dat je ...
Oh dit is zo herkenbaar! Haha Gelukkig was onze dreumes vlak voor de geboorte van haar broertje weer in haar normale slaapritme. Maar de laatste weken zwangerschap waren echt even pittig omdat zij dacht wel even elke nacht een drama te maken 🙊 Maar ondertussen hier 10 december bevallen van haar broertje en alles gaat helemaal vanzelf. Het is handen vol maar ook handen vol met liefde 😍 heerlijk!