6 Reacties

één maand geleden

Ik volg

één maand geleden

Ik zou samen met hem de luiers met een leuk ritueel ‘uitzwaaien’, en alleen nog nachtluiers (slaapbroekjes) behouden. Samen met hem leuke onderbroeken uitzoeken, positief bekrachtigen. En kijken of je kan achterhalen waarom hij niet wil poepen op de wc en waaron hij niet op de opvang naar de wc wil. Misschien kan je er een leuke draai aan geven door het zelf voor te doen, of wat bij ons altijd goed werkt: er een sticker op plakken en zeggen: dit is de spiderman wc (bijvoorbeeld), speciaal voor kleine spidermannen. Ofzo. Maar stap 1 is dus wel echt luier uit, van ongelukjes leren ze het het beste.

één maand geleden

Bij ons was het ook allemaal een grote uitdaging. Uiteindelijk begin juli de pamper gewoon uitgelaten (voor ons was die heel spannend). Maar eenmaal knopke omgedraaid (bij haar dan) en was ze ermee weg.

één maand geleden

Luiers broekjes vaste momenten. Alsnof hij al een onderbroek aan heeft blijft dat droog dan overgaan op een aantal uren onderbroek. Poepen was hier een ding uiteindelijk toch er maar door heen zakjes in huis gehaald. Potje midden in de kamer etc poep viel er eerst naast van spanning uiteindelijk was het ineens oke..🤷

één maand geleden

Reactie op Roos Anne

Luiers broekjes vaste momenten. Alsnof hij al een onderbroek aan heeft blij ...
Ohja en leuke onderbroek natuurlijk. Ik ging vaak samen met haar naar de wc dat scheelde de helft. Dan was ze op haar gemak. Gewoon standaard momenten bij opstaan bij gaan slapen en wanneer we weg gingen en wanneer ik zelf moest. Ik heb er relatief lang over gedaan ik wilde gewoon geen angst of te veel drama. Ze is nu sinds een paar maanden zindelijk behalve de nacht maar 9/10 zijn die luiers ook gewoon droog

één maand geleden

Van ons lukte het pas eenmaal we geen pampers meer aandeden. Dan duurde het maar 2 dagen meer. Ik durfde lang zelf niet echt.