4 Reacties

2 jaar geleden

Hier ook enkele dagen zo(zondag9maand geworden) int begin legden we haar alsmaar neer maar idd ook een spelletje. Nu gewoon even laten weten

2 jaar geleden

oh echt all the time als ik m zn gang laat gaan ligt hij zo een uur te zooien, draaien als ik m help sjjjj zeggen en op mn arm leg is hij in 5 minuten vertrokken dus ja laatste optie nu maar even

2 jaar geleden

Hier hebben we dat ook gehad (ruim 9,5 maand). Het lukte haar niet om zelf tot rust te komen, ze bleef maar gaan zitten of staan terwijl ze bijna omrolde van vermoeidheid. Dus ik blijf nu bij haar zitten tot ze slaapt en wrijf dan over haar rug. Dat duurt nu nog max 10 minuten.

2 jaar geleden

Dank voor jullie reacties, al vind ik het wel erg lastig! Hier drukt ze zichzelf dus van buik naar hurkzit, en dan vaak komt een beentje tussen de spijlen van het ledikant terecht. Daardoor kan ze niet zelf meer gaan liggen (al vraag ik me af of dat haar überhaupt lukt), en gaat ze echt hard huilen. Ik houd dat niet lang vol om er dan niet heen te gaan! Ik denk inderdaad dat het een fase is waar we even doorheen moeten, maar ik vraag me wel echt even af hoe ik ze door deze fase heen help dus. Noodoplossingen als met bv in slaap helpen of even in de schommelstoel zullen wat meer ingezet worden dan de komende tijd..