7 Reacties

één jaar geleden

Jaaa wij gaan na Aruba! Ben benieuwd na de reis.. 10 uur vliegen dacht ik 😅 Wij zijn in okt in Griekenland geweest! Was ook echt wel te doen met vliegen! Zoontje heeft de hele terug weg (vlogen om 19 uur terug) geslapen. Heen weg trouwens ook vlogen we om 6 uur..

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Jaaa wij gaan na Aruba! Ben benieuwd na de reis.. 10 uur vliegen dacht ik � ...
Hoe beviel dat? Wij vliegen in juni om 7.00 al. Wat dus betekend dat we hem midden in de nacht wakker moeten maken. Schiphol is een 1,5 uur rijden voor ons. Ben zo bang dat hij ontzettend chagrijnig gaat zijn tijdens de vlucht door de gebroken nacht 🤣 Voor de TS; Wij gaan naar Griekenland. Pelagos Suites op Kos 😊

één jaar geleden

Reactie op LaraW

Hoe beviel dat? Wij vliegen in juni om 7.00 al. Wat dus betekend dat we hem ...
Ja ik heb er voor gekozen ik wou vroeg vliegen. Wij zaten om 2 uur in de auto 🤣 dus toen was die wakker.. had hem wel met makkelijke kleren na bed gedaan dus vanuit bed als laatste de auto in. Op Schiphol was het toen druk.. dus ook wakker.. en we stapte het vliegtuig in.. hij kwam tegen mij aan liggen en sliep nog voor het opstijgen.. tot we landen.. we hadden wel net voor we het vliegtuig in gingen een fles op. En toen we aankwamen een broodje gegeten en daarna gelijk in de nieuwe tijd (1 uur tijdsverschil) kwa schema verder gegaan. Voor mijzelf vond ik het lastiger omdat die in mijn armen sliep kreeg ik een lamme arm.. dus een extra kussen was fijner geweest.

één jaar geleden

Reactie op Septbaby21

Ja ik heb er voor gekozen ik wou vroeg vliegen. Wij zaten om 2 uur in de au ...
Oh wat chill zeg!! Slim om hem al makkelijke kleren aan te doen. Die ga ik even onthouden! Mijn zoontje is het eigenlijk helemaal niet gewend om in de auto/wandelwagen/op schoot te slapen, laat staan in het vliegtuig. Ik ben zéér benieuwd 🤣

één jaar geleden

Reactie op LaraW

Oh wat chill zeg!! Slim om hem al makkelijke kleren aan te doen. Die ga ik ...
Jaaa die makkelijke kleren aan is ideaal! Wij slapen ook amper in de auto.. wandelwagen slapen we alleen bij oma.. hier ook echt niet! maar na de fles was die wel echt moe dus dan slapen ze meestal wel overal! En maak jezelf niet te druk! Als ze voelen dat je gestrest bent.. slapen ze ook moeilijk.. je gaat op vakantie dus je komt er wel! Zorg dat je wat speelgoed bij de hand houd.. wij hadden ook zijn favoriete progamma gedownload dus die kon die kijken maarja hoefte dan niet omdat die sliep!

één jaar geleden

Alcudia mallorca is prachtig en zo leuk met kleintjes! Afgelopen zomer geweest. Echt een aanrader

één jaar geleden

Wij zijn afgelopen zomer naar Mallorca geweest. Heel goed bevallen! Er gaan echt megaveel gezinnen met kleine kindjes heen dus alles is daar ook echt op ingesteld - dat was heel fijn. Echt een aanrader dus!