6 Reacties

2 maanden geleden

Wij hebben een pinguïn slaaptrainer, die heeft dat niet. Misschien vindt hij die niet eng. Ik heb de pinguïn s ochtends geïntroduceerd als zijn nieuwe vriend en 'Pingu' mocht de hele dag alles meekijken en doen. Onze zoon liet hem alles zien :) en ging er s avonds lief mee slapen

2 maanden geleden

Wij hebben ook de pinguïn. Zelf een kleurtje kiezen waar hij 's nachts op staat en een half uur voor het opstaan wordt hij oranje en als hij groen wordt, mag hij uit bed. Werkt als een malle.

2 maanden geleden

Reactie op Deallerbestedroom35

Wij hebben een pinguïn slaaptrainer, die heeft dat niet. Misschien vindt hi ...
welke is het precies ? heb heb de onze in zijn doos gedaan om retour aan bol te sturen want het schiet niet op zo👍🏻🤔

2 maanden geleden

Dit is hem

2 maanden geleden

dank je, ik ga eerst maar eens even wat onderzoek doen want ik denk dat hij vooral ook bang is dat het zichzelf aanpast van kleur zonder dat hij of wij daar iets voor hoeven te doen. Ik zag ook wat dingen op app die pas aangaan als je zo op die tijd instelt, maar goed ik kan deze altijd bestellen en proberen. Dank je wel voor jullie antwoord!

2 maanden geleden

Reactie op Deallerbestedroom35

Wij hebben een pinguïn slaaptrainer, die heeft dat niet. Misschien vindt hi ...
Wij precies hetzelfde gedaan, maar dan met Simon de Slak van Alecto. Zijn nieuwe beste vriend 😂