20 Reacties

één jaar geleden

Heel herkenbaar! Precies hetzelfde verhaal, vrolijk ventje, ook 3 dagen opvang en gaat daar zonder problemen heen en daar hebben ze geen kind aan hem. Maar zodra ik thuis ben is het mama mama mama 😂 Tegenwoordig zelfs brullen als papa zn luier gaat verschonen.. terwijl papa ook een dag thuis is met hem en al vanaf het begin net zo veel luiertjes doet als ik ongeveer 😅 Ik vind het eerlijk gezegd niet heel erg want wel een beetje een koala mama 🙈 Maar soms wel onhandig.

één jaar geleden

Same 🤷 al trekt hij langzaam ook naar papa nu. Ze hebben hun eigen papa/zoon dingen. Dat helpt goed. Tevens is er een enorm verschil wanneer hij smorgens met hem boodschappen doet tov wanneer dit niet gebeuren. Grote activiteit in de.l ochtend helpt goed voor de verstandhouding de rest van de dag

één jaar geleden

Heel herkenbaar en vermoeiend 🫤😳. Onze zoon is 21maanden..

één jaar geleden

Hier ook!!! Dochter van 21 maanden… zal wel weer een fase zijn !😂🙈 mijn vriend mag haar geeneens op bed leggen dan moet die eerst heel t huis door om te laten zien dat ik er echt niet ben (soms verstop ik me gewoon😂) en dan heeft ze toch wel over

één jaar geleden

Reactie op mandy220921

Hier ook!!! Dochter van 21 maanden… zal wel weer een fase zijn !😂🙈 mijn ...
Geeft *

één jaar geleden

Deels herkenbaar. Mijn zoontje hangt ook ontzettend aan mij, fysiek en emotioneel. Al zijn emoties komen er ook bij mij uit. Wat wel anders is, is dat hij heel makkelijk wanneer ik weg ben. Dan gaan hij vrolijk zelfstandig spelen, iets wat hij amper kan als ik in de buurt ben. Ontzettend vermoeiend!!

één jaar geleden

Het helpt enorm om hem af en toe een paar uur met papa alleen te laten maar dat kan nu een periode niet omdat hij herstellende is van een operatie. Alles valt dus op mij... Kind, huis en ook nog 4 dagen werken 🫠

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Het helpt enorm om hem af en toe een paar uur met papa alleen te laten maar ...
Ow boy, succes mama, geen recht op zorgverlof hierdoor?

één jaar geleden

Reactie op ROF

Ow boy, succes mama, geen recht op zorgverlof hierdoor?
Nee, helaas... Het is allemaal niet zo ernstig gelukkig maar neemt niet weg dat hij wel moet herstellen en niet veel kan doen om me te helpen.

één jaar geleden

Als je Google zoekt op claimgedrag dreumes kom je wel wat goede tips tegen vind ik.

één jaar geleden

Herkenbaar. Hadden wij ook, een fase rond deze leeftijd!

één jaar geleden

Ja dochter van 21 maanden ook van de week heeel hangerig. Normaal kan ze goed alleen spelen maar de laatste dagen.. zal wel een fase zijn. Net als elke ochtend klaar wakker zijn om 6 uur

één jaar geleden

Herkenbaar voor een groot deel. Als papa iets doet, wil hij mama. De hele dag door krijg ik knuffels, kusjes, enz en papa niet. Wij zien wel hoe het gaat en ik ga er af en toe gewoon niet in mee en stimuleer hem lekker om z’n eigen ding te doen. Maar aan de andere kant heeft hij het nog wel erg nodig en knuffel ik ‘m en geef ik ‘m extra aandacht!

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Ja dochter van 21 maanden ook van de week heeel hangerig. Normaal kan ze go ...
Dat hebben wij nu ook al een paar weken 😵‍💫 elke dag om 6 uur wakker zijn. Is het bij jullie al voorbij?

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Dat hebben wij nu ook al een paar weken 😵‍💫 elke dag om 6 uur wakker zijn ...
Hnm nee nog niet. Ik ga er soms even heen en dan geef ik de speen opnieuw. En dan zeg ik ga maar weer even liggen je.moet nog even wachten. Dan ga ik zelf terug na bed. Babyfoon uit soms valt ze in slaap en soms blijft ze kletsen maar dan heb ik zelf nog even.

één jaar geleden

Reactie op Roos Anne

Hnm nee nog niet. Ik ga er soms even heen en dan geef ik de speen opnieuw. ...
Niet huilen? Dat vind ik zo lastig als hij klaarwakker is en huilend mama blijft roepen. Dan ga ik er maar weer uit.

één jaar geleden

Reactie op EllaBabyNr1

Niet huilen? Dat vind ik zo lastig als hij klaarwakker is en huilend mama b ...
Ja ook wel. Maar goed. Duurt nooit lang ik wacht altijd eerst even. Soms word het toch weer minder. Ze weet dat ik niet zo snel komt🤭 ik zou niet weten wat ik om 6 uur sochtends beneden moet...

één jaar geleden

Geen idee of het jullie helpt maar voor ons werkt het.. ons zoontje vindt auto’s en boekjes erg leuk. Hij heeft een grote model auto (best zwaar en geen kleine delen aan) in bed liggen en een aantal boekjes. Voorheen las hij graag maar tegenwoordig is hij met z’n héle gróte auto 😂 aan het spelen. Beter. Beweegt het wat op en neer en opent en sluit de deuren af en toe. Maar daarmee hier geen gehuil in de ochtend. Soms ligt hij al uren te brabbelen voordat we uit bed gaan (en soms slaapt hij tussendoor gewoon weer 🤷🏻‍♀️). Succes 🍀

één jaar geleden

Herkenbaar is een fase denk ik..

één jaar geleden

Hebben jullie kindjes ook twee persoonlijkheden op dit moment? Eentje die enthousiast ja roept en eentje die huilend nee roept en die zijn constant met elkaar in gevecht 🥴