27 Reacties

één jaar geleden

Reactie op umral

Hallo, Nou nog steeds zelfde verhaal hoor. Probeer water te geven maar dat ...
Ik probeer zelf in dit soort gevallen onderscheid te maken of hij huilt omdat hij iets nodig heeft of omdat hij iets wilt. In het geval van willen mag je best je poot stijf houden.

één jaar geleden

Gewoon stoppen. 1 nacht veel gehuil, 2e nacht al minder en na 3 nachten huilen altijd doorgeslapen. Is echt gewenning. Consequent blijven door niets meer te geven. Even pittig maar daarna is het over

één jaar geleden

Ik ben ook cold turkey gestopt bij 1,5jr en m’n dochter kwam nog 3x per nacht. Kwam alleen maar om ff snel te sussen en weg. Ze was er na 1 nacht overheen. Voelde me opgelicht.

één jaar geleden

Hier een peuter van 2,6 jaar en wil bijna elke nacht nog melk 😏

één jaar geleden

Die van mij is ook net 2 ik laat altijd flesje in zijn bed voor de dorst. Soms drink die soms niet in de nacht en hij slaapt altijd door. Wij drinken ook soms snachts omdat we dorst of droge mond hebben..

één jaar geleden

Wij hebben de tweede fles afgebouwd door haar steeds minder melk te geven. Het was echt gewenning. Ik merkte dat als haar flesje leeggedronken was ze door ging met slapen dus geprobeerd af te bouwen met flesje van 180, daarna 150, 120, 90 etc. We merkten dat ze eigenlijk vervolgens niet meer kwam voor melk. We hebben standaard ook een beker in een hoekje van haar bed staan. Mocht ze echt dorst hebben dan weet ze die te vinden ☺️