5 Reacties
2 jaar geleden
je kunt hem ook laag laten zitten
aan een soort laag tafeltje en stoeltje..maar dan eet hij niet echt mee aan tafel.. . zag ik bij solid starts vd week voorbijkomen
hier ook klimmen, ook uit t winkelwagentje enzo.. echt onhandig
2 jaar geleden
Mijn ex heeft een Ding kinderstoel. Ook met verkleiner heeft onze zoon hier te veel ruimte in, wil daar ook niet lang in zitten en gooit zichzelf alle kanten op. Ik heb zelf nu een andere stoel via MP waar hij beter in past, helpt al enorm! Op schoot eten werkt hier ook niet trouwens.
Ik zet hem er pas in als het eten klaar is, zodat hij niet hoeft te wachten. Als hij niet zelf eet, moet hij ook iets te frunniken hebben.. en daarin mo茅t ik vernieuwend blijven 馃ぃ
2 jaar geleden
Haat hij de stoel of is hij druk met andere dingen?
Als Flint geen honger heeft of niet meer wil klimt hij ook uit zijn stoel. (Overigens ook als zijn beker te ver weg staat 馃檮馃槀 )
Ik haal hem er dan uit en laat hem spelen. Vaak komt hij dan vanzelf terug en dan gaat hij terug de stoel in om nog wat te eten 馃し prima voor ons. Op deze leeftijd zijn ze zo aan het ontdekken dat bewegen belangrijker is dan eten.
Het helpt bij Flint ook als hij eerst even goed veel beweegt en daarna in de stoel zijn eten zelf mag ontdekken. Lekker in knijpen, wrijven, ruiken, proeven, happen, aan de hond voeren, in zijn gezicht smeren... 馃檮馃槀馃グ
2 jaar geleden
Die van mij is ook zo een kleine ongeduld. Ging pas met een vriendin lunchen en die baby zat de hele lunch chill in een kinder stoel. En ik liep maar met de mijne rond om hem enigszins stil te krijgen. Heb hem op gegeven moment maar op de grond gelegd zodat hij kon kruipen. Moet wel zeggen dat die van ons nooit ergens geduldig in gezeten heeft 馃槀. Dus weinig tips maar veel herkenning, gelukkig.