8 Reacties

één jaar geleden

Hoi hoi, wil je zoontje wel drinken? Lijkt hij pijn te hebben? Kan je in z'n mondje kijken en zien of daar blaasjes oid zitten?

één jaar geleden

Onze dochter van toen 16 maanden heeft dit ook gehad, advies van kinderarts was vooral vocht blijven aanbieden! Ook in vorm van waterijs ect alles is even toegestaan. Het eten halen ze echt wel weer in! Maar ik zou zeggen als je twijfelt zal ik zeker een arts inschakelen!

één jaar geleden

Reactie op Saskia97

Hoi hoi, wil je zoontje wel drinken? Lijkt hij pijn te hebben? Kan je in z' ...
Ja, alles nagekeken. Drinken gewoon goed, maandag naar de huisarts hopelijk komen we dan wat verder

één jaar geleden

Reactie op kelly001

Onze dochter van toen 16 maanden heeft dit ook gehad, advies van kinderarts ...
Bedankt voor de tip! Drinken doet hij nog gelukkig wel, maandag gaan we naar de huisarts. Hopelijk komen we dan verder .

één jaar geleden

Hey,mijn zoontje deed dit ook. Hij kreeg ondertussen nieuwe tanden en kiezen. Ik gaf dan in de middag extra flesje melk ipv groentenpap. Misschien heeft hij ook last van nieuwe tanden krijgen? even een koude bijtring aanbieden?

één jaar geleden

Hier ook!! Sinds een week eet hij amper wat🥲

één jaar geleden

Kan ook oorontsteking zijn, dat was hier de oorzaak

één jaar geleden

Gepureerd eten misschien? Hier was het hand mond en voet ziekte en tanden tegelijk, waardoor eten zeer deed. Toen we tijdelijk overgingen op zacht spul (spinazie enzo), ging het beter. Succes!