14 Reacties

één jaar geleden

Wie heeft er tips

één jaar geleden

Wat is precies het probleem? Dan kunnen we wat beter meedenken 🙂

één jaar geleden

Hier van sprong 8 na slaapregressie en nu gaan we over in sprong 9 Die slaapregressie duurt hier dus ook al bijna 6 weken. Ik weet ook niet zo goed meer wat te doen. Ze slaapt snachts bijna niet😔 word 10 a 20x per nacht wakker. Soms alleen voor de tut en soms ben ik 1 a 2 uur aan t wiegen om haar in slaap te krijgen. Ben bij een osteopaat alles geweest maar ze is kerngezond. Dus prik mij maar lek.

één jaar geleden

Reactie op lucia morena

Hier van sprong 8 na slaapregressie en nu gaan we over in sprong 9 Die slaa ...
Precies hetzelfde hier het is net als je weer een baby hebt 😂 daarbij is me vriendin weer zwanger 👏

één jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Precies hetzelfde hier het is net als je weer een baby hebt 😂 daarbij is m ...
Ja ik weet er alles van, ben ook weer zwanger🤪

één jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Precies hetzelfde hier het is net als je weer een baby hebt 😂 daarbij is m ...
Gefeliciteerd!!😃🎉 Ik heb niet echt tips, behalve datgene doen waardoor jullie de meeste slaap krijgen. Dus als dat bij jullie slapen is bijvoorbeeld, dan zou ik dat tijdelijk doen! Succes!

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Gefeliciteerd!!😃🎉 Ik heb niet echt tips, behalve datgene doen waardoor ju ...
Helaas wilt ze dat niet ze valt niet in slaap bij ons heeft ze nooit gedaan

één jaar geleden

Reactie op Jeffrey29

Helaas wilt ze dat niet ze valt niet in slaap bij ons heeft ze nooit gedaan ...
Zonde!

één jaar geleden

Hou maar op! Ik heb vannacht alleen van 03.00 tot 04.15 geslapen, verder alleen met een hysterisch kind. Helemaal niks was goed, ik duim echy dat het vannacht beter gaat. Ik ga in elk geval al mooi om 20.30 naar bed! Het begint vaak rond 22.30/23.00 uur.

één jaar geleden

Reactie op Linnnepin

Gefeliciteerd!!😃🎉 Ik heb niet echt tips, behalve datgene doen waardoor ju ...
Ze sliep juist altijd bij ons is bed al vanaf de geboorte alleen dat lukt dus nu juist niet meer helaas

één jaar geleden

Hou maar op! Ik heb vannacht alleen van 03.00 tot 04.15 geslapen, verder al ...
Hier precies t zelfde

één jaar geleden

Reactie op lucia morena

Hier precies t zelfde
Ik lig as we speak al in bed! Ik ga de slaap maar even proberen te vatten voor de sirene weer af gaat. Meestal rond 22.30 uur.. weltrusten om 20.00 uur op de zaterdagavond 🤪 “je krijgt er zoveel voor terug” 🤭

één jaar geleden

Hier was hij ook heftig, het heeft 6 weken geduurd, nu ineens sinds 4 dagen slaapt hij zo maar ineens weer in zijn eigen bed en hij slaapt beter en langer dan hij ooit heeft gedaan 🙏 Zo zwaar maar nog even volhouden mama’s!!

één jaar geleden

Het is voorbij🙏🏻 6 weken idd ellende en geen slaap maar het is sinds 2 nachten voorbij. Ze slaapt compleet door en ook overdag slaapt ze 2x... dat heeft ze nooit gedaan😂 Nu op na sprong 9 🤪 die begint volgens de app vandaag... hoe is het bij jullie?