6 Reacties

één jaar geleden

Welke symptomen merk je dan al zo vroeg? Als je pas de 21e je NOD hebt zit er weinig anders op dan afwachten. Meen me inderdaad te herinneren dat early testen een paar dagen eerder al kunnen, maar minder betrouwbaar zijn.

één jaar geleden

Huh? Als je 21 februari ongesteld zou moeten worden dan heb je nu toch nog niet eens je ovulatie gehad?

één jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Huh? Als je 21 februari ongesteld zou moeten worden dan heb je nu toch nog ...
Ja, dit was ik me dus ook al aan het afvragen. Je kunt dan toch op zijn hoogst omgerekend 1 week zwanger zijn? Want op moment van testen ben je het pas 3a4 weken..? En dat is 3 weken verder vanaf nu.

één jaar geleden

Reactie op Izzy94

Ja, dit was ik me dus ook al aan het afvragen. Je kunt dan toch op zijn hoo ...
Ja, maar 1 week zwanger is nog niet zwanger, dan kan er nog geen bevruchtte eicel zijn.

één jaar geleden

Reactie op MeerieVonk

Ja, maar 1 week zwanger is nog niet zwanger, dan kan er nog geen bevruchtte ...
Nee klopt, dan moet ovulatie en bevruchting nog plaatsvinden. Maar bedoelde bij wijze van spreken, op de 21e zou je 4 weken kunnen zijn mits er bevruchting plaats gaat vinden. Maar om de vraag van TS te beantwoorden: een zwangerschap kun je pas op of vlak voor je NOD achterkomen. Er valt nu nog niks te meten omdat er niks kan zijn, laat staan dat er iets te merken kan vallen van een zwangerschap (gezien er nog niets is).