12 Reacties

één jaar geleden

Ik heb een dochter van 1 en ben nu bijna 22 weken onze 2 kindje mijn dochter van 1 die is nu dan wel naar de gastouder en gister en eergisteren was ze bij mij je doet het gewoon als je kindje in bed ligt ga je zelf ook even slapen en alles komt wel dan maar keer een dag niet stofzuigen en leg wat te eten langs je bed Komt wel allemaal goed

één jaar geleden

Bij mijn derde was ik ook heel misselijk. Ik zet even de tv aan. Zodat ze rustig tv kunnen kijken terwijl ik op wc lag te kramperen 🙈 Mijn oudste was toen 2 en middelste 6 maanden in de wipstoel.

één jaar geleden

Zo herkenbaar! Dochter is 17 maanden en ik ben nu 9 weken zwanger. En zoo misselijk! En extreem moe. Zit aan de medicatie. Vind de dagen met dochter erggg pittig. Ik lig vooral op de bank. Gelukkig is dochter lief en makkelijk maar dan nog is t soms de uren aftellen. Werken gaat een soort van, wel volledig thuis. Ook erg vermoeiend maar mag gelukkig zelf mn tempo bepalen. Vind die dagen op de 1 of andere manier beter te doen (want voorspelbaarder en zelf in te richten?) dan de dagen met dochter. Het is aftellen inderdaad. Hoe gaat het nu bij jou?

één jaar geleden

Reactie op September2109

Zo herkenbaar! Dochter is 17 maanden en ik ben nu 9 weken zwanger. En zoo m ...
Met de Navalit is de misselijkheid onder controle. Maar ik ben echt supermoe! Gelukkig ben ik niet vaak een hele dag alleen thuis met de kleine man en kan mijn partner mij ondersteunen. Onze zoon wordt 2 jaar op 13 september en ben uitgerekend op 15 september. Is allemaal wel spannend vind ik. Zullen die van jou dan veel schelen?

één jaar geleden

Slapen als de kleine slaapt!! Ben nu 34 weekjes in verwachting van de tweede en dat houd me echt op de been 😂

één jaar geleden

Reactie op Aeterna

Met de Navalit is de misselijkheid onder controle. Maar ik ben echt supermo ...
Fijn dat de misselijkheid redelijk gaat. Maar extreme moeheid is ook geen pretje nee. Ik slaap zoals 1909 hieronder zegt ook elk dutje met dochter mee. Dochter is van 7 september en ben (volgens eigen berekening) 9 september uitgerekend. Ongeveer hetzelfde dus!

één jaar geleden

Wat leuk om te lezen dat meerdere hun tweede kindje krijgen op een datum tegen de datum van de eerste aan! Hier hetzelfde, ons eerste is van 22-09 en de tweede is (naar eigen berekening) uitgerekend op 21-09 😍🙏🏼

één jaar geleden

Reactie op Danaa93

Wat leuk om te lezen dat meerdere hun tweede kindje krijgen op een datum te ...
Wij een dochter van 2 september 2021 en krijgen nu rond 18 juli een zoontje… zo blij 💕💙

één jaar geleden

Reactie op Shenzy1

Wij een dochter van 2 september 2021 en krijgen nu rond 18 juli een zoontje ...
Ontzettend leuk en spannend 😃🫶🏼 over 4 weekjes komen wij erachter of we een jonge of meisje krijgen, ontzettend benieuwd 😍

één jaar geleden

Net ontdekt dat ik zwanger ben van ons tweede kindje. Zoontje is van 31/8, deze is uitgerekend voor eind oktober ☺️ Sinds een paar dagen een klap gekregen, doodmoe en misselijk! Ik probeer echt rustige activiteiten te doen met de kleine en even dutten wanneer hij slaapt. En ach, dan maar even TV, een rommelig huis en een snelle boterham, mama is moe 😛

één jaar geleden

ik ben 19 weken zwanger van ons 2e kindje. ben 24 juli uitgerekend. mijn dochter is van 30 september dus ze gaan 22 maanden schelen. merk dat de dagen alleen met haar ook lastiger worden omdat mijn buik in de weg gaat zitten en alles wat lastiger gaat. maar op mijn slechte dagen zet ik ook wel eens een filmpje aan of komt ze bij mij op de bank spelen. ze vind dingen weggooien en helpen heel leuk op het moment, dus ik ruim prullen niet op maar die bewaar ik nu voor haar om weg te gooien. eb er zijn medicijnen tegen de misselijkheid l. als je je situatie aan de verloskundige of huisarts uitlegt kan hé er misschien wel iets tegen krijgen.

één jaar geleden

Hoi! Ik ben nu bijna 8 weken zwanger van de tweede. Mijn zoontje is van 2-9-2021 en deze baby is uitgerekend op 20-10-2023 ☺️ Ik ben echt mega misselijk en moe. Vandaag ook ziekgemeld van werk. Donderdag ben ik alleen met de kleine en ik zie er echt nu al zo tegenop… als het zo doorgaat als mijn vorige zwangerschap, duurt dit nog een week of 5. Hel…. Echt, mijn kindje is het leukste en beste wat me is overkomen. Maar zwanger zijn. Hallelujah.. wat wordt dat soms geromantiseerd zeg!! Ik vind het niks aan 🥲