15 Reacties

5 jaar geleden

Ik ook via terugplaatsing cryo embryo. Eerste keer bij icsi ging het niet goed helaas. Dus erg blij. Ik herken dit niet en gebruik ook de utrogestan. Aangezien dit onze eerste zwangerschap is weet ik niet of dit normaal is. Als je erg twijfelt zou ik vk vragen.

5 jaar geleden

Ik ook via terugplaatsing cryo embryo. Eerste keer bij icsi ging het niet g ...
dank je wel tot hoe lang moet je utrogestan gebruiken . ? gbruik je al vanaf je behandeling . ik slik ook die klein pilletjes .

5 jaar geleden

Ik moet tot 12 weken zwangerschap utrogestan gebruiken en inderdaad 2x daags progynova slikken ik meen ook tot 12 weken

5 jaar geleden

Ik ben zwanger geraakt door cryo terugplaatsing. Ik gebruik ook utrogestan en provynova ik moet dit 3x per dag. Ik moet dit tot week 10 gebruiken. Ik ben nu 9weken. De bruine afscheiding kan nog innestelingsbloeding zijn heb ik ook gehad. Als het bruin is is oud bloed hoef je je nog geen zorgen te maken. Gefeliciteerd met je zwangerschap.

5 jaar geleden

Reactie op wianne

Ik ben zwanger geraakt door cryo terugplaatsing. Ik gebruik ook utrogestan ...
ja het is bruin . wnr ik plas of ga vegen komt die .. geeb bloed rood of zo .. ik gebruik ook 3 x per dag . utrogestan en progynova 2 mg. wat hou dit in eigenlijk medicijnen. en ik ben 5 weken 1 dag is het deze dagen innestelling dan .??

5 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

ja het is bruin . wnr ik plas of ga vegen komt die .. geeb bloed rood of zo ...
Het kan zijn dat het bij de innesteling een bloedvat geraakt heeft wat nu pas voor je baarmoedermond ligt en er dus nu uitkomt met vegen. Is het veel bruin bloed? In het kort zorgen de medicatie ervoor dat je baarmoederwant dik genoeg is voor goede innesteling en utrogestan voor de goede doorbloeding van de baarmoeder. En je baarmoeder goed te houden.

5 jaar geleden

Reactie op wianne

Het kan zijn dat het bij de innesteling een bloedvat geraakt heeft wat nu p ...
dus die medicatie helpt zorgen sat geen miskraam komt . nee niet veel veel wnr il veeg komt soort klein bruin stoltje uit .

5 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

dus die medicatie helpt zorgen sat geen miskraam komt . nee niet veel veel ...
Stolsels heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet. Het bevorderd wel. Het helemaal uitsluiten van miskraam kan niet maar, de kans maken ze zo wel wat kleiner.

5 jaar geleden

Ook IVF gehad, alleen heb ik utrogestan maar gebruikt tot ongeveer twee en een halve week na de punctie.. Toen was het op en het ziekenhuis had aangegeven dat ik het moest opmaken tot het op was en dat dat genoeg zou zijn. Nu ik jullie zo hoor, ben ik toch benieuwd naar dat verschil dan. Verder ook geen andere medicatie ernaast. Zelf heb ik 10 februari de eerste echo.

5 jaar geleden

Reactie op wianne

Stolsels heb ik nooit gehad dus dat weet ik niet. Het bevorderd wel. Het he ...
heb net verlos gebelt ze zij dat het bij hoort omdat ik die utrogestan gebruik dat het oude bloed is . Als je niet zo ver rode bloed kf buik p谋jn hebt hoef je niet zorgen van te maken zij die .

5 jaar geleden

Ik ben ook zwanger van een cryo. Ik gebruik 3x per dag progynova en Utrogestan. Ben nu 7+3. Heb al 1,5 week rood bloedverlies maar echo was goed. Bloed is ook te zien op de echo komt door de placenta die mee omhoog getrokken word en de bloedvaatjes beschadigen en geven bloed. Woensdag gelukkig weer een echo!

5 jaar geleden

Reactie op babybe2021

Ik ben ook zwanger van een cryo. Ik gebruik 3x per dag progynova en Utroges ...
ooo echt gefeliciteerd alvast met je zwangerschap . ik ben5+1 dan is dit afscheiding nrm ... toch hoef geen zorgen te maken . en 谋n hoeveel uurtjes zetje utrogestan . 谋k doe ochtend 09:00 uur bv en dan 's middags en der na voor slapen 22:00 uur ... is dit goed .

5 jaar geleden

Ik ben ook zwanger dmv een cryo tp in kunstmatige cyclus en gebruik er helemaal niets bij verder, wat appart bij elke tp

5 jaar geleden

Reactie op icsi-wondertje-28-09

Ik ben ook zwanger dmv een cryo tp in kunstmatige cyclus en gebruik er hele ...
oo dus jij gebruik niks apart . ik moet 3 x per dag gebruiken .

5 jaar geleden

Reactie op Snoopy12

oo dus jij gebruik niks apart . ik moet 3 x per dag gebruiken .
Nee alleen ovitrelle gespoten om tp de bepalen. Op dag 5 tp blastocyste gehad en op dezelfde dag in de avond nog 1 x ovitrelle gespoten. Dat was alles 馃榿