24 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Babyyyy2021
Zie tweede test.
Ik zie hier een tweede streep
2 jaar geleden
Reactie op pandabeertjex
Ik zie hier een tweede streep
Maar kan dit ook komen door indroging van de urine of kan een test altijd nog positief uitslaan?
2 jaar geleden
Hij ziet er toch echt positief uit ! Kun je geen clearblue test halen met zo'n venstertje zwanger of niey zwanger dan weet je het helemaal zeker😋
2 jaar geleden
Reactie op Babyyyy2021
Maar kan dit ook komen door indroging van de urine of kan een test altijd n ...
Oh dat heb ik geen idee van eerlijk gezegd maar wel super leuk! Hier ook twee kindjes vlak op elkaar, oudste is 16 maanden jongste is 6 maanden
2 jaar geleden
Reactie op Denisesanders
Hij ziet er toch echt positief uit ! Kun je geen clearblue test halen met z ...
Goed idee!
2 jaar geleden
Reactie op pandabeertjex
Oh dat heb ik geen idee van eerlijk gezegd maar wel super leuk! Hier ook tw ...
Oah super!! Lijkt me zo leuk wanneer ze niet veel schelen in leeftijd 😍
2 jaar geleden
Reactie op Babyyyy2021
Oah super!! Lijkt me zo leuk wanneer ze niet veel schelen in leeftijd 😍
Wel pittig af en toe haha maar super leuk, ondertussen nu ook als gastouder begonnen dus super leuk alle kindjes bij elkaar haha
2 jaar geleden
Lijken mij indrooglijntjes. Er is niet voor niks een afleestijd, daar buiten is het niet betrouwbaar meer. Als je denkt zwanger te schiin over een aantal dagen weer testen. Of een digitale die in woorden verteld of je zwanger bent of niet. Zou deze echt als negatief beschouwen nu.
2 jaar geleden
Hi!
Als ik jou was zou ik even een wekenindicator van clear blue doen!
Ik ben 5 dagen over tijd. Heb testen gedaan maar leken allemaal negatief. Vanochtend een wekenindicator gedaan en ja hoor: zwanger.
Mijn dochtertje is 4,5 maand 😅😅 dus de schrik zit er eerlijk gezegd flink in.
Dacht dat het door de booster kwam. Vooral omdat ik dus negatief leek te testen.
Doe je de testen met ochtend urine?
2 jaar geleden
Reactie op Angelaax
Hi!
Als ik jou was zou ik even een wekenindicator van clear blue doen!
I ...
Oahh geweldig, gefeliciteerd 😍 ondanks dat we echt een tweede kindje willen, heb ik ook wel schrik voor als het echt zo is 😋 ik gebruik inderdaad ochtendurine. Ik ga morgenvroeg de clearblue wekenindicator doen! Hou jullie op de hoogte
2 jaar geleden
Hi iedereen, ik ben 3 dagen overtijd maar had vanochtend een negatieve test. Wel veel kwalen....