10 Reacties

één jaar geleden

Nee hoor maak je geen zorgen dit kan geen kwaad.

één jaar geleden

Denk dat het vooral voor jou zelf vervelend is. Maar waarom overleg je zoiets niet even met een fysio of verloskundige?

één jaar geleden

Voor je kindje niet, maar voor jezelf en voor het mogelijke verloop van je bevalling en je herstel erna wel. Ga zeker langs de een bekkenfysiotherapeut, dat gaat je helpen

één jaar geleden

Reactie op Anouksurf

Denk dat het vooral voor jou zelf vervelend is. Maar waarom overleg je zoie ...
Ik loop al bij de fysio maar ben nu op vakantie en vroeg t me in eens af omdat ik nu wat meer last heb doordat ik de kleine de hele tijd til

één jaar geleden

Reactie op froukt

Ik loop al bij de fysio maar ben nu op vakantie en vroeg t me in eens af om ...
Niet meer tillen en rustig aan doen mama 😘

één jaar geleden

Toen ik zwanger was van mijn tweede zoontje. Was net 1 jaar oud. Dus ook ongeveer 15/16 maanden rond de 20 weken zwanger en kreeg ook last van mijn bekken. De gynaecoloog zei dat het geen kwaad kon, moest alleen niet te lange stukken. Trap op of af kon wel. Lopen max 25m. Tussendoor wel rust nemen.

één jaar geleden

Reactie op froukt

Ik loop al bij de fysio maar ben nu op vakantie en vroeg t me in eens af om ...
Dit is wel een teken dat je teveel doet. Dus iets rustiger aan. Of meer rust pakken.

één jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde. Je ontkomt er helaas niet aan dat je die andere kleine nog veel moet tillen, dus daarin heb je geen keuze. Dat zei mijn verloskundige ook. Ik moest wel zoveel mogelijk proberen te doseren en zo weinig mogelijk proberen te tillen. Als mijn man thuis is dan doet hij bijvoorbeeld al het tilwerk.

één jaar geleden

mijn gynaecoloog vond het ook ok, die vond het de natuur…tussen de mijne is er 12 maanden. en is perfect gegaan… succes!

één jaar geleden

Goedemiddag, Ik heb een zoontje van 1 jaar & 9 maanden. Hij kan al vloeiend lopen en probeert vloeiend te praten. Hij zegt sinds ongeveer een week ‘ mama baby ‘ & wijst dan naar mijn buik, hij ligt met zijn hoofdje op mijn buik & wilt ook alleen maar op mijn buik zitten als ik lig. Is dit een teken van een tweede zwangerschap? Want heb namelijk een normale zwangerschapstest gedaan, maar daar kwam negatief uit.