3 Reacties

één jaar geleden

Hoi! Heel herkenbaar. Om deze reden ben ik toen mijn zoontje 13 maanden was toch gestopt met bv. Wel een beetje met pijn in mn hart, maar bij mij kwam de menstruatie niet op gang met alleen 's ochtends en s avonds voeden. Nu na stoppen wel vlot ongesteld geworden. Maar ik denk dat het heel erg varieert! Hopelijk komt het bij jou op deze manier wel op gang. Geen verdere tips dus helaas, maar hoop voor je dat het lukt zonder te stoppen

één jaar geleden

Ik ben na 6 weken weer ongesteld geworden terwijl ik borstvoeding gaf 😅 ik denk echt dat ieder lichaam daarop anders reageert. Toen ik geen productie meer had na 15 weken werd mijn menstruatie wel heftiger en weer onregelmatig terwijl ie 2x stipt was haha. Ik weet dus niet of je lichaam met het afbouwen dit wel of niet gaat oppakken of dat stoppen en dan maar afwachten de optie is 😔

één jaar geleden

Mocht je de borstvoeding liever niet stoppen, je kan ook nog proberen om regelmatig te kolven ipv life voeden. Life voeden is wat de hormonen in stand kan houden, niet zo zeer het melk aan maken zelf.