10 Reacties

5 jaar geleden

Jassen ook niet echt kunnen vinden maar vesten zijn wel overal te vinden! Misschien is dat een oplossing?

5 jaar geleden

Ik heb deze besteld. En dan sws een maat groter dan ik normaal draag. In de hoop dat het past hahaha.

5 jaar geleden

Reactie op AngelaR26

Ik heb deze besteld. En dan sws een maat groter dan ik normaal draag. In de ...
Mooii馃槏

5 jaar geleden

Ik heb voor mijn 1e een jas via bonbrix besteld waar ik hem ook gelijk in kon dragen in de draagzak. Ik vond hem ideaal. Nu heb ik een jas 2 maten groter. Maar vesten vind ik helemaal ideaal. Rekken ook lekker mee. HAHAHA

5 jaar geleden

Een jas in de zomer? Denk ook, omdat het niet echt gedragen word. Kijk eens naar een vest. Dat doe ik ook altijd in de zomer s avond en aankomende zomer met m鈥檔 dikke buik moet dat ook lukken. Kan me niet voorstellen dat je zoiets toch dicht ga dragen en anders zwangerschapsvest.

5 jaar geleden

Een dikke trui?

5 jaar geleden

Jas open en een sjaal voor de opening 馃槈 Al heb ik een zomerjas die oversized is en zonder knopen met alleen een strik de taille dus die kan prima 鈽猴笍

5 jaar geleden

Reactie op lkion

Jas open en een sjaal voor de opening 馃槈 Al heb ik een zomerjas die overs ...
Ohja dat is ook ideaal!

5 jaar geleden

Reactie op Jony

Ik heb voor mijn 1e een jas via bonbrix besteld waar ik hem ook gelijk in k ...
Ohja die heb ik inderdaad ook gezien! Misschien daar meer eens naar kijken van de koudere/regenachtige dagen

5 jaar geleden

Ik heb bij bonprix deze gekocht: https://www.bonprix.nl/product/denim-zwangerschapsjas-draagjas-blauw-951871/?itemOptionId=1799093385&shop=1848&isSizeUpdate=true Hij zit erg fijn en ik vond de prijs ook fijn, ik sta 3x per week om 6u op het station en vond een vest niet warm genoeg.