25 Reacties

5 jaar geleden

Wij hebben gelukskoekjes besteld met de boodschap erin.

5 jaar geleden

Vanmorgen heb ik deze gemaakt. Maar we zijn van plan om een foto te maken dat ik de babykamer aan het schilderen ben. En dat dit rompertje dan in de kamer hangt. En als tekst "deadline september 2021". We hebben de afgelopen 2 jaar ons huis verbouwt, en van elke klusweek/weekend hebben we fotos op fb gezet. Dus daarom ook een klusfoto om het bekend te maken. Familie gaan we het gewoon vertellen. Vorige keer hebben we m'n schoonouders dit rompertje al cadeau gedaan, helaas ging het toen mis.

5 jaar geleden

Wij hebben kraskaarten besteld 🙂

5 jaar geleden

Dit is wel de mislukte versie. Etiketten gekocht bij hema en zelf een ontwerp gemaakt op de computer en uitgeprint.

5 jaar geleden

Wij gaan dit plaatje uitsnijden met de snijplotter. We doen deze in een fotolijstje met in het hartje de echo-foto. We maken deze voor de aanstaande opa's en oma's en tante. Voor iedereen doen we een persoonlijke tekst. Dan pakken we de fotolijstjes in. Als ze het uitpakken, doen we het filmen voor hun reactie😁.

5 jaar geleden

Ik wil een fotoshoot denk ik met mijn zoontje doen.. zoals dit denk ik

5 jaar geleden

Wij zijn in maart 2 jaar getrouwd en dan nodigen we (schoon)ouders uit voor een stukje taart. Op dat puntje taart doen we een vlaggetje met een rompertje 🙈😊 voor sociale media doen wij ook een fotoshoot. Ik ben zelf fotografe dus ik maak ze zelf 🥰

5 jaar geleden

Wij hebben het afgelopen jaar al enkele aankondigingen gedaan naar onze ouders toe. We vonden het belangrijk dat ze steeds op de hoogte waren en een steun konden zijn. Onze eerste in december 2019 was een ehbk-koffer ( koffertje gevuld met romper, pamper, knuffel, fopspeen, ..) De 2de was een fles met de echo op. Nadien hadden we een klein zakje met puzzelstukjes in gedachte, maar helaas nooit moeten bestellen. Nu weten we het nog niet.. We willen ook nooit hetzelfde nemen als bij onze vorige zwangerschappen ( miskramen en bbz)

5 jaar geleden

Deze hebben we aan mijn schoonvader gegeven afgelopen zaterdag. Bij mn 2e kindje hebben we mijn zoontje een shirt aan gedaan met " Ik word grote broer" en daar heb ik op de voorkant 1 zware jongen (van Donald Duck) getekend en op de achterkant 2 zware jongens. Bij de 3e hadden mijn zoon en dochter een shirt aan met " ik word een nóg grotere broer" en bij mn dochtertje "grote zus". Bij de 4e had mijn 3e een shirt aan met "grote zus". Bij de 5e hadden mijn jongste dochter zo'n shirt aan. Op FB had ik toen een foto gezet met 4 paar all stars van de 4 kids en een mini paar. Kwartje viel niet bij iedereen. Komt misschien omdat het de 5e was 😅. Bij mn jongste weet ik het eigenlijk niet meer... Nu wil ik iets leuks bedenken voor mn meiden. Ze zijn 5, bijna 7, 9, 10 en 12 jaar.

5 jaar geleden

Wij zijn echte theeleuten. Iedereen die ons goed kent, weet dat. Visite krijgt een kop thee in een magic kop waarop ze een tekst of plaatje zien verschijnen dat er een baby op komst is.

5 jaar geleden

Ik geef deze aan mijn broertje en schoonzusje... ik heb dezelfde voor mijn ouders en mijn beide opa en oma’s ❤️...( maar dan is natuurlijk de tekst anders 😉)

5 jaar geleden

Voor oom en tantes laten we een fles wijn bedrukken dat ze oom en tante worden

5 jaar geleden

Heb zelf ook de flessen wijn in gedachten. Een ander leuk idee vond ik een doos met roze en blauwe donuts door elkaar en tekst binnen in op de doos

5 jaar geleden

Wij hadden voor ieder van onze ouders een romper met eigen rijmpje, dus 4 verschillende. Rijmpje zelf bedacht passend bij de persoon. Helaas is dat een m.a geworden

5 jaar geleden

Ik geef deze aan mijn broertje en schoonzusje... ik heb dezelfde voor mijn ...
Ik heb deze ook allemaal gehaaald 😍

5 jaar geleden

Reactie op Mila2021

Ik heb deze ook allemaal gehaaald 😍
Aaahhh jaaa ze zijn zoooo leuk 🥰🥰... wanneer ga jij het geven.?

5 jaar geleden

Aaahhh jaaa ze zijn zoooo leuk 🥰🥰... wanneer ga jij het geven.?
Ik heb de 25ste de eerste echo, en dan ga ik ze aan mijn opa en omas, mijn nichten, stiefbroertje en zusje en beste vriendinnen geven. Dus dit al ongeveer met 8 a 9 weken zijn. Mijn ouders heb ik het al verteld met kerstmis die had ik een wat groter cadeau gekocht. En aan de broer van mijn vriend hadden we deze ook al gegeven. Aan de rest van de wereld vertellen we het pas met een week of 12 🥰

5 jaar geleden

Reactie op Mila2021

Ik heb de 25ste de eerste echo, en dan ga ik ze aan mijn opa en omas, mijn ...
Dan is het idd mooi om het te gaan vertellen... vind het wel een heel spannend moment 🥰... ik wacht ook tot ik de eerste echo heb gehad op 2 februari 🍼...

5 jaar geleden

Ik doe het per persoon anders. Voor mijn moeder een boekje 'dribbels lieve oma' voor mijn schoonzus en zwanger een shirtje voor mijn kleine nichtje waar op staat 'ik heb de ooievaar gebeld en een neefje of nichtje besteld'. Ook hebben we vandaag een hobbel motor gekocht (ipv hobbelpaard). Vrienden die zaterdag komen gaan we voor de grap vertellen dat m'n vriend een tweede motor heeft gekocht en dat ze die maar snel in de garage moeten bekijken.