7 Reacties

één jaar geleden

Ik heb zo'n band voor t diepe en zwembandjes om dr armen voor het peuterbadje. We gaan eind januari een weekend naar landal dus ben benieuwd. Wilde zo'n vestje die om dr middel en armen heen gaat maar daar is ze nog te licht voor (9.5kg)

één jaar geleden

Ik heb die van de foto! Hadden wij met 5 maanden al om! Super handig!

één jaar geleden

Bij centerparcs zelf hebben ze van die zwemhesjes weet alleen niet zo goed vanaf welke leeftijd dat is die kun je daar gratis pakken

één jaar geleden

Goed om te horen allemaal! Vraag me af of die hestjes wel voor de allerkleinste zijn inderdaad. Dacht deze te kopen ook op vinted. Die is voor 11 kilo. En de swimtrainer misschien ook maar kopen dan

één jaar geleden

Zo'n vestje is niet fijn voor die hele kleintjes, ze worden of half gekeeld of op de buik/rug gedwongen. De oranje zwemband is wel een fijne aanrader en vanaf 11 kg/1 jaar te gebruiken. Wij hebben daarnaast ook nog een drijfmaatje maar die is maar tot 11 kg. Ze zijn wel bezig met een voor kindjes tot 15 kg.

één jaar geleden

Die van mij wilde alleen maar in zo'n band waar ze recht op in zitten. Wilde absoluut niet in de zwemtrainer. Het is denk ik gewoon uitproberen en bij Centerparcs liggen er ook een aantal in het zwembad waar je gratis gebruik van kunt maken.

één jaar geleden

Hoi! Hier alleen maar herkenning. Een jochie van 15 maanden die alleen maar wil lopen, klimmen, bewegen en doen! Hij weegt ook 11/12 kilo. De gele band waar hij in kon zitten vond hij super, maar daar klimt hij nu gewoon uit 😂 Wij hebben vandaag deze borstband met vlindertjes geprobeerd en dat ging eigenlijk super goed. Natuurlijk staan we er constant bij en houden we hem vast, maar toen ik hem even los liet om te kijken hoe goed het werkte, bleef hij gewoon drijven. Deze is officieel ook vanaf 15 kg, maar ik zou hem zeker aanraden. 👍🏼