7 Reacties
5 maanden geleden
Ik heb mijn zoontje in maart op de wachtlijst laten plaatsen. Toen was er een wachtlijst van ong. 9 a 10 maanden dus verwacht ergens december, januari, februari een plekje te krijgen. Kan hij mooi tegelijk met zijn grote zus zwemmen.
Zijn grote zus hebben we bewust pas met 5 jaar laten zwemmen. Zij is motorisch minder sterk en wat anstiger. Mijn zoon is motorisch sterk en handig en gewoon niet bang. Hij springt zo het diepe in en schrikt ook niet als hij dan kopje onder gaat. Dat scheelt al een hoop verwacht ik.
5 maanden geleden
Ik heb ons zoontje ingeschreven hij gaat met 4,5 jaar echt op zwemles. Zolang die nog op de wachtlijst staat mag hij gratis zwemmen zodat, hij ook lekker vrij wordt in water en hij het zwembad al leert kennen.
4 weken geleden
Ik heb onze zoon een aantal maanden geleden ingeschreven. Hij gaat starten als hij 5 jaar wordt.
Afgelopen april heeft hij bleek in zijn ogen gekregen en is daardoor nog steeds heel erg panisch als er iets in zijn ogen komt.
Hiervoor vond hij water echt heel leuk en was ook echt al watervrij
4 weken geleden
Inmiddels heeft mijn zoon 2 zwemlessen gehad. Hij vindt het leuk en hij is niet bang. Hij springt zo in het water en doet goed mee. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat verlopen, als in, hoe vlot hij het oppakt.