30 Reacties
4 jaar geleden
Prima om het in je oude zwemkleding te doen hoor. Tijdens zwangerschapzwemmen zie ik dames met hun normale bikini voorbij komen. Het gaat er meer om over jij je er comfortabel in voelt lijkt me 😊
4 jaar geleden
Ik draag gewoon mijn eigen bikini hoor. Beide zwangerschappen gedragen. Gewoon doen waar jij je goed bij voelt.
4 jaar geleden
Doen waar jij je goed bij voelt sws!
En vind dat zwarte topje wat je zegt.. Best een slim idee!! Is helemaal niet raar..
Vind ook voor de laatste 7 weken een nieuwe zwangerschaps badpak kopen erg onzin 😅
4 jaar geleden
Wat een onzin! Ik ga gewoon in m’n eigen bikini. Zonde van je geld om nu iets te kopen. Er zijn genoeg naakte lichamen van anderen in t zwembad waar ik ook niet supergraag naar kijk, maar die hoeven zich van mij ook niet allemaal te bedekken.
4 jaar geleden
Ik heb zwangerschapszwemmen gedaan (nu zomerstop) en daar waren zat vrouwen in bikini. Gewoon aandoen wat je wilt en als je je bikini past dan lekker daarmee zwemmen. Heb je het topje echt nodig? Of vind je het meer fijner? Weet namelijk niet of dat zomaar mag
4 jaar geleden
Lekker in je oude bikini gaan hoor, als jij je er goed in voelt waarom niet? Ik zou het topje ook weglaten, lekker trots zijn op die buik!
Ik pas mn oude bikini niet meer omdat mn borsten enorm zijn gegroeid maar als ik m nog had gepast had ik m zeker gedragen. Overigens doe ik elke week aan zwangerschapszwemmen en daar hebben best veel vrouwen een bikini aan!
4 jaar geleden
Gewoon je bikini. Zelf net ook weer geweest. Meer en deel loopt gewoon in bikini rond.
4 jaar geleden
Ik ben afgelopen week ook gaan zwemmen. Had een broekje en een hemdje aan en leek toen ik het aanhad als een soort van tankini. Vind het zonde om voor die paar keren zwemmen speciaal iets te kopen en ik heb van het zwembad niets te horen gekregen. Werd niet op gereageerd. Zoveel mannen die bijvoorbeeld ook in een t shirt zwemmen of vrouwen met boerkini tegenwoordig dus dat kan jij ook gewoon zo zwemmen hoor