7 Reacties

2 jaar geleden

Babyzwemvest halen Op een zeilboot kun je vaak nog veilig in de kuip zitten, maar op een sloep zijn de randen toch water lager en is het makkelijk klimmen. Ik ben deels opgegroeid op het water en bij ons hadden alle kinderen een zwemvest. Water op is zwemvest aan. Tips: Zorg dat het zwemvest een goeie kraag heeft, de juiste maat, een band die tussen de benen doorgaat en een keurmerk.

2 jaar geleden

Op internet even kijken naar zwemvest/reddingsvest en dan kijken naar het aantal kg. Thuis eerst goed passen en afstellen.

2 jaar geleden

Een reddingsvest / zwemvest, kan je niet in zwemmen. Daar zijn ze ook niet voor bedoelt. Ze zijn bedoelt voor passief veilig in het water liggen. Als kind dreven we er wel een in, lekker dobberen, maar meer gaat niet. Je wordt immers altijd op je rug geforceerd, daar is het reddingsvest op gemaakt.

2 jaar geleden

Reactie op ROF

Een reddingsvest / zwemvest, kan je niet in zwemmen. Daar zijn ze ook niet ...
Ohja ik haaaaatte dat zwemvest altijd zo 😂 niet in te zwemmen nee! Maar als je het voor je baby’tje hebt dan lijkt het me prima aangezien die neem ik aan nog niet kan zwemmen 🙃

2 jaar geleden

Ja wij gaan eens even kijken het hoe en wat. Denk dat het toch een gewoon zwemvest gaat worden. Thanks voor de tips!!

2 jaar geleden

Met varen etc zou ik ook echt een zwemvest om doen! Hou er wel rekening mee dat een zwemvest echt niet voor het zwemmen is, dat zwemt niet fijn. Dus misschien iets extra’s meenemen voor het zwemmen?v

2 jaar geleden

Nou we hebben gewoon een goed zwemvest gekocht. Gaan vaak genoeg varen en z’n nichtje kan m eventueel ook gebruiken, dus zal zeer zeker het geld waar zijn. Al gaat de veiligheid van de kleine natuurlijk altijd voor! Thanks voor de tips!!