17 Reacties

2 jaar geleden

Ik heb goede ervaring met de zwitsal zonnebrand, ik gebruik hem voor mijn zoontje en hij werkt prima, geen witte waas na insmeren en hij is er nog niet mee verbrand. Hij heeft rood/rossig haar dus net als mij een huidje dat snel verbrand!

2 jaar geleden

Ik heb van ganier de kids sensitive factor 50+. Werkt erg goed

2 jaar geleden

Ik gebruik van naif vind die beter dan zwitsal

2 jaar geleden

Reactie op LesleyJaikey

Ik heb goede ervaring met de zwitsal zonnebrand, ik gebruik hem voor mijn z ...
Ik heb dezelfde ervaring. Mijn zoontje is blond. Ook nog niet rood geweest.

2 jaar geleden

Hallo! Ik heb ook snel de Zwitsal zonnebrand gekocht zonder opzoek werk! Totdat ik vorige week (Belgische nieuwssite) had gelezen dat de zonnebrand van Zwitsal niet voldoende beschermd. Ze hebben een klacht ingediend tegen de zonnebrand 🥲 https://www.test-aankoop.be/gezond/dagelijkse-verzorging/geteste-producten/nieuws/zonnecreme-zwitsal-caudalie Dus ik heb de zonnebrand van Mustella gekocht, parfum vrij, een spuitfles, geen witte vegen en lekker dik

2 jaar geleden

Alle zonnebrand werk goed en het zelfde. Hoewel je sommige wellicht iets eerder opnieuw moet aanbrengen. Maar een kindje mag toch nog niet in de zon. Dus in hoeverre moet je hem iedere 15 min smeren

2 jaar geleden

Ik gebruik nu al paar weken zwitsal 0% parfum en ben erg tevreden ermee. Goed uit te smeren etc. Nivea ben ik ook altijd tevreden over

2 jaar geleden

Ik gebruik ook de zonnebrand crème van zwitsal en ben zeer tevreden. Ruikt ook lekker!

2 jaar geleden

Bij de consumentenbond heeft de zwitsal zonnebrand allemaal dikke onvoldoendes...

2 jaar geleden

Reactie op PinkArr

Bij de consumentenbond heeft de zwitsal zonnebrand allemaal dikke onvoldoen ...
Lekker dan, had precies deze gekocht 😢

2 jaar geleden

De zonnebrand crème van de Lidl schijnt enorm goed te zijn! 😃 Overigens heb ik zelf nooit klachten gehad na het gebruik van de Zwitsal zonnebrandcrème. Mijn dochter is er nooit mee verbrand.

2 jaar geleden

Ik heb de zonnebrandcreme van het merk Incia; kun je vinden op de site hemnature.nl Puur natuur! ;)

2 jaar geleden

Reactie op babyaug21

Hallo! Ik heb ook snel de Zwitsal zonnebrand gekocht zonder opzoek werk! To ...
Ja zot he! En zou blijkbaar vorig jaar ook al geweten zijn. En zwitsal is dan zo een groot bekend product dat heel veel ouders kopen 🙈

2 jaar geleden

Tot de leeftijd van 2jaar raden ze aan om baby’s te beschermen met een 100% minerale zonnecrème en chemische zonnefactoren te vermijden. Dit zijn wel zonnecremes die een witte laag achterlaten maar zijn wel de gezondste omdat ze niet opgenomen worden in de huid. Bvb avene spf50+ minerale melk.

2 jaar geleden

Wij gebruiken allemaal Vision spf 50. Dit is er een zonder parfum en zonder het conserveringsmiddel waar mijn man en dochter heftig op reageren. https://www.etos.nl/producten/vision-zonnebrand-spf-50-50-ml-120251613.html?&src=baby&gclid=Cj0KCQjwm6KUBhC3ARIsACIwxBhF6WZ4KI91HEjl013UEfGdWLov48TGFVHUVCz1dAPWfp4u9pyb5wAaAoLZEALw_wcB

2 jaar geleden

La Roche Posay Anthelios zonnebrandcremes zijn heel goed. Goede factors en plakken niet, goed smeerbaar.