3 Reacties

één jaar geleden

Hee, mijn oudste dochter had dit precies hetzelfde rond deze leeftijd. Ik heb me laten vertellen dat dit het begin is van de peuter puberteit 😵‍💫🙈 en dat was ook zo denk ik, ze is nu bijna 3 en heeft nog steeds wel eens van die ontzettende aanvallen dat niets helpt. Ik laat haar dan gewoon even gaan en kom daarna naar haar toe om haar te troosten als ze eraan toe is. Dat is het enige wat helpt. Wat wel meespeelt is dat ze heel gevoelig is en alles oppikt. En vaak is dat ook een trigger om zulke buien bij haar uit te lokken. Het is heel erg zielig en soms kun je er zelf wel van gaan meehuilen maar ik denk dan maar; ze heeft dit gewoon nodig en wil het er allemaal even heel hard uitgooien net als wijzelf dat wel eens willen als alles tegenzit. Even lekker laten gaan en dan is het ook weer goed. Ik denk dat het er helemaal bijhoort.

één jaar geleden

Het kan zijn dat ie tanden of kiezen krijgt, kan ook veel pijn met zich meebrengen

één jaar geleden

Heb je heel toevallig de oei ik groei app? Daar zie je hem ook staan bij de signalen van de sprong kan best zijn dat hij daar bijna in of uit is. 😉