6 Reacties

één jaar geleden

Yes hier dus ook, ik maakte me zorgen en ben extra water gaan geven maar zoontje blijft gewoon minder plassen dan normaal. Hij kan ook goed aangeven wanneer hij dorst heeft dus daar zal het niet aan liggen. Kan mij niet herinneren dat mijn 2 oudste dit ook hadden

één jaar geleden

Hier net overgegaan van kruidvat pampers maat 4, naar pampers premium protection maat 4. Misschien kan het ook zijn dat die minder zwaar aanvoelen. Ik heb al vanalles gedacht. De luier na de nacht (rond half 7), die rond 9 uur en rond half 12 voelen wel altijd oke aan. Maar vanaf de middag tot de avond is het ineens sterk afgenomen precies... Ze huilt nog met tranen, kwijlt erop los, geen diarree, dus zie verder weinig alarmbellen, maar toch ongerust. Zijn er nog ouders die dit opgemerkt hebben?

één jaar geleden

Ja hier ook! Soms een hele ochtend droog terwijl ze zat drinkt. Maar ik heb wel soms een enorm volle plas luier dat ik denk jeetje dat hij niet ontploft is haha!

één jaar geleden

En vroeger was dat meer verdeeld? Dat elke pamper wel ongeveer even nat was zeg maar? Wij hebben alleszins om 5 uur een afspraak bij de arts. Een check up kan nooit geen kwaad. Ze weigert ineens ook fruithapjes en groentenhapjes, voorheen at ze daar 250 gram van, van elks. Nu wil ze dat niet meer. Enkel brood en terug melkvoedingen in flesjes 🫤

één jaar geleden

Ik las dit hier op 24baby😁

één jaar geleden

Reactie op Babs1203

Ik las dit hier op 24baby😁
Het zou veel verklaren. Dit vond ik dus nergens op internet🤷‍♀️ Bedankt!