13 Reacties

10 maanden geleden

Ja hoor, hier ook zo'n ritme. Onze dochter slaapt van 19.00 uur tot 7.30 uur. En smiddag vanaf 12.30 uur ongeveer een uurtje. Ze is vrolijk en lijkt het er prima op te doen zo. En wij genieten van onze nachten.... het kan ook heel anders zijn, hoor ik om mij heen.

10 maanden geleden

Hier ook. Meestal gaat ze rond 18.30 naar bed toe en 's ochtends rond 8 weer op. Op zaterdag slapen we uit tot ze wakker wordt, dan redt ze het zelfs tot 9.30 😅 Hier ook inderdaad nog 1 dutje overdag, meestal rond de 1,5 uur. We hebben wel eens geprobeerd of ze iets later naar bed kan, maar daar is ze dan gewoon te moe en overprikkelt voor.

10 maanden geleden

Hier ook zo'n slaapkop. Hij sliep om kwart over 7. Het is ondertussen half 9 s ochtends en slaapt nog steeds 😅 en dat is eigenlijk geen uitzondering

10 maanden geleden

Yes! Hier gaat ze meestal ‘‘s avonds rond 18:30u naar bed en dan wordt ze 07:30-08:00u wakker. Overdag wisselt het, ze slaapt soms nog 2 x en andere keer 1 x (overdag slaap 2 uurtjes ongeveer)

10 maanden geleden

Ja hier ook! Om 18:30 gaat ze naar bed en dan maken wij haar 7u weer wakker. In het weekend slaapt ze nog wel eens uit tot half 8/8u, vinden wij luxe 😅 overdag slaapt ze ook veel, nog zo’n 3,5 uur verdeeld over 2 slaapjes

10 maanden geleden

Hier ook 19:00 slapen - 08:15 wakker en overdag nog 1 dutje van 2,5 uur lekker van genieten

10 maanden geleden

moet je koesteren😅

10 maanden geleden

Hier tussen de 12 tot 14 uur in de nacht maar overdag echt maar Max een uurtje meestal zelfs maar een half uurtje maar speelt wel altijd nog even in bed🥰

10 maanden geleden

Reactie op 2sonsrich

moet je koesteren😅
Haha amen!!😅 ik kom met hele andere statistieken 🤪

9 maanden geleden

Reactie op 2sonsrich

moet je koesteren😅
Haha hier ook 12 uur in etappes van 3 a 4 uur en dan krijsen🫠 telt zeker niet mee

9 maanden geleden

Jaa hoor heerlijk, regelmatig van 19:30 tot 08:30 en een middag dut van 2,5 uur, we genieten er nog maar even van, kan zo weer anders zijn🙈

9 maanden geleden

Ja hier ook, met name in het weekend van half 7 tot half 8 ‘s ochtends. Doordeweeks redden we dat niet omdat we vroeg moeten opstaan voor werk. Doordeweeks vaak 2 dutjes nog en in het weekend 1 dutje omdat hij dan ook kan uitslapen. Dan meestal van 12 tot 3, we lunchen dan vroeg.