12 Reacties

茅茅n jaar geleden

Ik merk zelf ook dat de productie heel wat geminderd is. Zoontje krijgt nog voor zijn dutje voor het slapen en als hij wakker wordt s nachts borstvoeding. Denk ook niet dat we moeten verwachten dat we veel productie hebben omdat ze niet meer echt drinken maar meer sabbelen voor troost, geborgenheid, ...

茅茅n jaar geleden

Reactie op Mommyof3

Ik merk zelf ook dat de productie heel wat geminderd is. Zoontje krijgt nog ...
Dat ben ik met je eens.. Ik zou het voeden wel graag tot 2 jaar willen volhouden. Vandaar mijn nieuwsgierigheid: of het eind nu in zicht is, of dat het zelfs met heel weinig productie toch gewoon door zal blijven gaan.. 鈽猴笍Ben benieuwd

茅茅n jaar geleden

Mijn productie werd ook steeds minder. Ik heb bijna 13 maanden gevoed. Vanaf maand 12 was het aanzienlijk minder. Een week na z'n 1e verjaardag dronk hij al bijna niet meer aan de borst.

茅茅n jaar geleden

Reactie op koningskoppel2022

Dat ben ik met je eens.. Ik zou het voeden wel graag tot 2 jaar willen volh ...
Denk wel dat je zo tot 2 jaar door kan gaan. Ik ben nu zwanger en probeer af te bouwen maar de kleine weigert helaas

茅茅n jaar geleden

Ik heb er zelf geen ervaring mee maar hoor bij veel mensen dat de productie dipt rondom menstruatie en dan daarna zichzelf vaak wel weer herstelt (tot de volgende menstruatie). Hoop voor jou dat dit ook het geval is! Er zijn trouwens vitamines die je bij kan slikken om de productiedip rondom je menstruatie te verminderen, ik weet alleen zo uit mijn hoofd niet welke. Is vast wel te googlen. :)

茅茅n jaar geleden

Hier ook een dip rondom m'n menstruatie. Daarna herstelt het zich weer. Hopelijk is dat bij jou ook het geval!

茅茅n jaar geleden

Reactie op Merengue

Hier ook een dip rondom m'n menstruatie. Daarna herstelt het zich weer. Hop ...
Is het bij jou dan ook echt bijna niks? Ik dacht dat een dip betekende dat het gewoon een beetje minder werd, maar dit had ik niet verwacht 馃ぃ

茅茅n jaar geleden

Mijn dochter drinkt 2x per dag bv, al paar maanden. Elke maand rond mijn ongesteldheid heb ik een flinke dip in productie, en rond eisprong vaak ook een mindere productie. Die mindere dagen doe ik niet kolven oid, daar heb ik geen zin meer in. Het komt toch steeds weer goed, want zo gaat het al paar maanden

茅茅n jaar geleden

Reactie op MomOfL

Mijn dochter drinkt 2x per dag bv, al paar maanden. Elke maand rond mijn on ...
Goed om te horen 馃グ馃憤馃檶

茅茅n jaar geleden

Reactie op koningskoppel2022

Is het bij jou dan ook echt bijna niks? Ik dacht dat een dip betekende dat ...
Ik kolf niet dus dat weet ik eerlijk gezegd niet. Maar m'n zoon had eerst genoeg aan 20 minuten drinken en ligt nu een uur aan de borst en is nog niet tevreden 馃槄

茅茅n jaar geleden

Ik ben na 12 maanden gestopt met kolven dus wat mn productie nog is, geen idee. Ze drinkt nog wel minimaal 2x per dag en naar mijn idee ook echt wel effectief.

茅茅n jaar geleden

Ik ben pas 1x ongesteld geweest sinds de bevalling. Maar gelijk wel een menstruatie van 19 dagen. Heb niet zo gemerkt dat mijn productie minder was want kolf niet, maar dochter was tevreden. Ze zeggen altijd dat als de vraag van je kindje er is dat de productie wel blijft, dus zelf maak ik me er niet zo druk om.