242 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Hoe krijgen jullie jouw oudste in bed? Ik was vanavond met de meiden boven ...
Red je dat lichamelijk nog niet? Of doordat je de baby ook bij je hebt?
Hier lukt het wel. Ik mik de baby even op ons bed of in de co-sleeper en doe dan de oudste.
2 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Red je dat lichamelijk nog niet? Of doordat je de baby ook bij je hebt?
Hi ...
Nee, ik kreeg haar gewoon niet goed opgetild en dan neergelegd. Baby had ik in haar wieg gelegd voor de time being. Ik kan haar opzich wel optillen want kreeg haar ook op de commode.
Ik denk dat ik haar gewoon staand in bed zet en dat ze dan zelf moet gaan liggen. Dat kan ze wel, ze is van december 2020, jouw eerste ook toch. Herken jouw forum-naam 😊
2 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Hoe krijgen jullie jouw oudste in bed? Ik was vanavond met de meiden boven ...
Kun je iets neerzetten waar ze zelf op kan klimmen?
Wij hebben zelf een hoog bed en onze dreumes mag smorgens bij mij liggen. Erin tillen lukt mij ook niet, maar met een klein trappetje naast het bed lukt het hem wel zelf
2 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Nee, ik kreeg haar gewoon niet goed opgetild en dan neergelegd. Baby had ik ...
Lastig.. dan moet ze inderdaad misschien zelf gaan liggen..
Ja klopt! Mijn dochter is inderdaad ook van december 2020!😊
2 jaar geleden
Pff meiden ik merk af en toe wel dat ik het zwaar kan vinden. Soms weet ik gewoon niet waar ik de tijd vandaag moet halen. De oudste is bijna 16 maanden en de jongste 6 weken. De bv, kolven, huishouden, verzorging van de kids.. de dagen zijn dan erg lang, maar te kort om alles voor elkaar te krijgen🤷🏽♀️ en in de nacht heeft mijn man nu 2x een flesje gegeven, zodat ik iets langer kan slapen dan 2 uur per keer, maar alsnog ben ik constant moe👀
2 jaar geleden
Reactie op Mommjo
Vandaag is het hier meidendag, voor het eerst alleen met ze thuis. Heel ben ...
Succes. Hier vandaag voor het eerst de ochtendspits alleen gedaan. Oudste nu op de opvang. Ging goed. Makkelijker dan de avondspits alleen doe. 😅
2 jaar geleden
Reactie op momoftwoooboysssxxxx
Pff meiden ik merk af en toe wel dat ik het zwaar kan vinden. Soms weet ik ...
Het zijn even tropenjaren nu. Maar je kunt het 💪🏻 😘
2 jaar geleden
Ik vind het leuk en pittig tegelijk. De baby is graag bij me (logisch, nog geen 3 weken oud) en mijn dochter is echt fantastisch. Ze past zich zo aan. Maar juist dat vind ik vervelend en lastig. Ik wil dat zij lekker haar aandacht op eist. Dat ze me laat weten, mam, nu wil ik!
Ik ben met de kleine aan het oefenen om lekker in zijn nestje te slapen (boven op bed kan mijn hart nog niet aan), zodat ik af en toe momenten heb dat mijn handen vrij zijn om echt even 100% met haar te kunnen spelen.
2 jaar geleden
Reactie op annaniempje
Ik vind het leuk en pittig tegelijk. De baby is graag bij me (logisch, nog ...
Hier hetzelfde! Onze zoon past
zich echt super goed aan. Hij speelt lief en en is heel lief voor mij en z’n zusje 🙌🏻. Ergens voel ik me daardoor extra schuldig 🙈. M’n man doet vanalles met hem als ik met de kleine bezig ben. Als het schikt ga ik samen met hem het eten koken. Over 3 weken heb ik de eerste dag met beide kindjes, heel benieuwd hoe dat straks gaat.
2 jaar geleden
Reactie op Chpil
Mijn zoontje is zo jaloers als ik onze dochter de fles geef.
Is ook niet a ...
Is bij mij ook zo. Precies dezelfde leeftijden alleen is mijn dochter 18 mnd en zoontje bijna 5 weken. Als ik hem de borst geef dan wordt ze super verdrietig en wil ze constant erbij zijn en geknuffeld worden. Ik heb wel wat nieuw speelgoed voor haar en dat probeer ik aan te bieden tijdens het voeden om haar wat af te leiden, maar dat werkt meestal maar 10 minuten en dan is de voeding nog niet klaar🙈. Ze komt er ook vaak bij zitten, maar wil dan na 10 minuten helemaal op mij klimmen... vind het erg lastig soms. Probeer haar ook zo veel mogelijk aandacht te geven als ze op een positieve manier aandacht vraagt. Het verschilt ook heel erg per dag hoe goed we er allemaal mee om kunnen gaan, blijft even een zoektocht.
2 jaar geleden
Hier even een off-day. Ik voel me een slechte mama. Zoontje niet lekker in zijn velletje en kreeg ik niet stil/rustig, dochter aan het einde van de middag moe en gefrustreerd en ik kon haar gewoon niet helpen omdat ik mijn handen vol had aan de kleine.. ik deed gewoon beiden te kort. En dat was die bekende druppel.