242 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Baby3in2024

Is bij mij ook zo. Precies dezelfde leeftijden alleen is mijn dochter 18 mn ...
Ik vind het ook enorm lastig. Hij wil ook niks anders dan bij mij dan zijn. Alles wat ik geef waar die gek op is wil die op dat moment niet. Als ik haar weg leg dan is hij gelijk stil.

2 jaar geleden

De Mama karavaan gaat morgenochtend een uitstapje maken met m’n twee meiden. Ik zie nu dat ik de luiertas onderin moet doen ivm meerijd plankje 😂🤣 Ik ben benieuwd, wil even ontbijten bij HEMA, de markt en langs bibliotheek. Ik laat jullie weten of anders lig ik er eenmaal thuis weer af 🤪

2 jaar geleden

Reactie op Mommjo

De Mama karavaan gaat morgenochtend een uitstapje maken met m’n twee meiden ...
Zeer spannend 🤪 heb je t meerijdplankje al geprobeerd? Mijn dochter vind het nog niks😂 die wil sws t liefst lopen🥲 ik doe nu de baby in de draagzak en de oudste in de buggy maar die wil er dan steeds uit🤣

2 jaar geleden

Reactie op Marloesoe

Zeer spannend 🤪 heb je t meerijdplankje al geprobeerd? Mijn dochter vind h ...
Wij gebruiken er 1 met een zitje erop. Kid sit heet het volgens mij. Dat gaat hier super goed. Al vind ik zo'n plankje zelf echt heel irritant lopen, aangezien je er niet meer gewoon achter de wagen kan lopen..

2 jaar geleden

Reactie op Marloesoe

Haha ik heb precies hetzelfde probleem! Ondanks dat ze op het meerijd plankje kan zitten 🙈

2 jaar geleden

Reactie op Marloesoe

Ik had het nog niet geprobeerd, m’n oudste dochter wilt ook het liefste lopen, lopen en lopen. Uiteindelijk is ze toch ook er wel op gaan zitten en was het zo prima te doen 🤩

2 jaar geleden

Hoe pittig ik de eerste weken vond met een dreumes en baby, zo soepel loopt het nu. Zelfs anderhalve week op vakantie geweest met autoreis van 13 uur gehad. Ik heb het idee dat ik nu wel door heb wat m'n baby wil, terwijl ik dit bij m'n eerste totaal niet had. Hebben jullie dit ook?😊

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hoe pittig ik de eerste weken vond met een dreumes en baby, zo soepel loopt ...
Ja ik merk het gelukkig ook dat het echt fijn loopt nu! Kon in het begin wel eens in de stress schieten als het even niet lukte. Knap dag jullie een autoreis van 13 uur hebben gedaan! Kijk ook wel uit naar vakantie 🤩

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hoe pittig ik de eerste weken vond met een dreumes en baby, zo soepel loopt ...
Klopt hier ook. Ik heb er 3 under 3. Maar loopt echt soepeltjes nu ik het ritme te pakken heb. Moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik echt hele makkelijke kids heb 🙈

2 jaar geleden

Hier ook 2 kids onder 2 jaar. Mijn oudste is 16,5 maand en mijn jongste 7 weken 😁 de 1e week was het wel echt even wennen voor mijn oudste, maar daarna ging het prima! Ze past zich goed aan en is heel lief voor haar zusje. Ze komt vaak even aaien of een kusje geven 🥰

2 jaar geleden

Bij ons gaat het nu ook meestal redelijk soepel. Alleen heeft onze kleine man (7 wkn) de laatste week veel last van krampjes en als hij verdrietig wordt dan slaat dat over op zijn zus(18mnd)...dan is het wel pittig om ze beide weer tevreden te krijgen als ik alleen met ze ben

2 jaar geleden

Wie houdt zich hiermee bezig?😅

2 jaar geleden

Mijn kinderen schelen 14 maanden.. ook intens. Beide baby's nog. Grootste wordt snel groot.. maar denk hoe ouder ze worden hoe meer je de voordelen ervan kunt zien!

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Hier voornamelijk slapen en voeden en hopen dat hij en zn zus elkaar niet wakker maken 🥴

2 jaar geleden

Reactie op Marloesoe

Hier voornamelijk slapen en voeden en hopen dat hij en zn zus elkaar niet w ...
Hahaha ja hier net zo.. ritmes lopen echt niet overeen. En dan moeten ze blijkbaar dingen kunnen, ben blij dat ze leeft en vrolijk is! "De wereld ontdekken met hun mond" rot op😅

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Houd me er niet mee bezig. Het is dat ik haar vanmiddag ineens met een doekje in der hand zag zwaaien die ik niet aan haar had gegeven anders wist ik niet dat ze dat “kan” 😂

2 jaar geleden

Reactie op Queenie97

Houd me er niet mee bezig. Het is dat ik haar vanmiddag ineens met een doek ...
Hahah ja heerlijk. Ik had m'n dochter onder de babygym neergelegd. Ze was helemaal content met het spiegeltje... zak vast onder de eisen van "goede ontwikkeling" vallen.

2 jaar geleden

Reactie op Ro2020

Haha nee totaal niet. Bij de 1ste idd wel maar nu geen eens een ritme bij de kleine meid haha

2 jaar geleden

Hoe is het bij jullie allemaal? Hier is de oudste nu 2 jaar en 2 maanden en de jongste 12 weken. Mijn grootste uitdaging als ik met de meiden alleen thuis ben is beide ritmes samen voegen. Maar vooral, het logistieke werk. Het komt vaak uit dat de jongste al vroeg de middag slaap pakt en ik haar dus naar boven in bed moet leggen. Dat kan ik niet samen tegelijk met de oudste. Maar ik kan de oudste ook niet zo lang ongezien alleen laten. Hoe doen jullie dat?

2 jaar geleden

Reactie op Chissey

Hoe is het bij jullie allemaal? Hier is de oudste nu 2 jaar en 2 maanden en ...
Mijn zoontje is dir weekend 2 geworden. Ik laat hem wel altijd alleen beneden als ik de baby naar bed breng. Is hoogstens 10 minuten. Ik laat dan de tussendeur open zodat ik hem kan horen. Maar m'n zoontje is best een braaf jochie, dus die blijft gewoon lekker spelen.