9 Reacties

3 jaar geleden

Ik zelf zou hem dan juist de volle fles eerst geven en dan om 8 uur een halve fles om daarna weer op schema te komen, want hier is er 1 als ze voor de fles komt dan wil ze echt de volle fles en niet eerst kleintje zodat je dan weer op normale tijden uit kunt komen.

3 jaar geleden

Ik zou persoonlijk pas naar 4 voedingen gaan als je baby ook groente/fruit krijgt. Dus vanaf 6 maanden. Volgens mij word het ook nergens aangeraden om zo jong maar 4 voedingen te krijgen in 24 uur tijd. Maargoed dat is iedereen zijn eigen keuze natuurlijk!

3 jaar geleden

Reactie op BabyMAjong

Ik zou persoonlijk pas naar 4 voedingen gaan als je baby ook groente/fruit ...
Deze mening deel ik wel. In jouw geval zou ik dan meer flesjes geven met iets minder ml. Als je dan qua tijd wat kunt schuiven heb je misschien ook het geluk dat hij niet meer om 05:30 uur komt.

3 jaar geleden

Terug naar 5, je kleintje red t pas op 4 als er vast voedsel bij komt

3 jaar geleden

Oké, en wat voor tijden raden jullie aan? Hoelaat de laatste fles?

3 jaar geleden

Ons schema is nu al 2 weken als volgt; 7.30 eerste fles 160 cc 11.00 fles 160 cc 14.30 160 cc 18.00 fles 160 cc en naar bed 22.00/22.30 150 cc laatste fles (hiervoor maken wij hem wakker en dan terug naar bed) En dan word hij pas tussen 7.00 en 7.30 wakker in de ochtend!

3 jaar geleden

Reactie op Marjoo1987

Oké, en wat voor tijden raden jullie aan? Hoelaat de laatste fles?
Ik heb de 05.30/09.30/13.30/17.30 en 21.30 maar begrijp dat je juist niet zo vroeg op wil 😆

3 jaar geleden

Oké, ja als ik hem om 19:00 de laatste fles doe en hem om 22:00 wakker maak dan komt hij zwz om 4:00 weer… dus we laten hem de laatste weken doorslapen tot hij zichzelf meld.. en nu meld hij zichzelf dus al 2 ochtenden om 5:30.. Of moet ik dan de wekker zetten om 4;00? Zodat we hem wel op 5 flessen nog houden?

3 jaar geleden

Reactie op Marjoo1987

Oké, ja als ik hem om 19:00 de laatste fles doe en hem om 22:00 wakker maak ...
Bij ons kwam hij de eerste paar keer ook snachs om 04.00 toen hebben we hem een klein beetje gegeven en na 3 dagen kwam hij niet meer. Vannacht hoorde ik hem toevallig om 3.00 uur. Toen heb ik hem zijn fop gegeven en slaapliedje aan en hij is toen verder gaan slapen en kwam vanochtend om 8.10 😁