39 Reacties

één jaar geleden

Hij is toevallig niet koud als die wakker word om 5uur? Ons kereltje word rond 5uur wakker als die het koud heeft. Sinds we echt goed opletten enzo met de temperatuur slaapt hij wel tot een uur of 7/8 en slaapt daarbij ook nog 2x per dag zpn 1,5uur per slaapje

één jaar geleden

Hij voelt wel lekker warm aan, dus ik denk het niet. Hij heeft ook een puckababy winterslaapzak aan met een warme pyjama

één jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Hij voelt wel lekker warm aan, dus ik denk het niet. Hij heeft ook een puck ...
Was zomaar een gedachtengang aangezien wij dat zo ervaren. Hoelaat gaat hij naar bed savonds?

één jaar geleden

Reactie op Alissaawrz

Was zomaar een gedachtengang aangezien wij dat zo ervaren. Hoelaat gaat hij ...
Ja had ik ook wel gedacht hoor, want dat heeft hij ook wel eens gehad. Hij gaat tussen 18.30 en 19 uur slapen

één jaar geleden

Ik lees even mee, m’n zoontje is tussen 5.00 en half 6 wakker, uitzonderingen daargelaten (soms een dag na 6.00). Slaapt 2 x anderhalf uur op een dag. Meer of minder slaap overdag maakt geen verschil. Eerder of later op bed ook niet 🫠

één jaar geleden

Sprong?

één jaar geleden

Hier sinds het verzetten van de klok nog steeds om 6 uur wakker. Als hij 's avonds om half 7/7 uur gaat slapen, dan slaapt hij tot 6 uur. Gisteren door omstandigheden lag hij er rond 21.00 in en vanmorgen was t 5.10. Wel na een uur weer in slaap gevallen tot 8.30. Ach ja, ooit zal er wel eens een moment komen dat hij standaard door gaat slapen.

één jaar geleden

Wellicht elke dag of per 2 dagen de slaapjes iets verlaten met een kwartier. Steeds iets verder. Het kost echt wel even om ze helemaal te laten wennen. Of in de ochtend een powernap van Max 45 minuten. En dan vroeg in de middag naar bed. Tot je merkt dat die in de ochtend niet meer slaapt.

één jaar geleden

Hier ook hoor! Al maanden rond die tijd wakker en valt soms weer in slaap, maar soms ook niet 🥴 slaapt hier ook nog 2 keer per dag en heeft dit echt nodig anders niet te genieten. Geen tips wel herkenning.

één jaar geleden

Hier ook, altijd al een goede uitslaper geweest, maar sinds een paar weken zijn we telkens tussen 5-6 uur de klos. Klaarwakker is ze dan 🫣 Als iemand de gouden tip heeft...

één jaar geleden

Hier ook altijd tussen 5-6 uur. Nu een dunne pyjama alleen zijn bovenkant aangetrokken en zijn winter puckababy eroverheen, kijken of dit wat geeft dat hij wat warmer is en anders geef ik het maar op 😂

één jaar geleden

Reactie op Popje20

Hier ook altijd tussen 5-6 uur. Nu een dunne pyjama alleen zijn bovenkant ...
Mijn zoontje ligt in de winter puckababy, met een lange mouwen pyjama (boven en onder kant) en sokken! En nu gaat het goed.

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Ik lees even mee, m’n zoontje is tussen 5.00 en half 6 wakker, uitzondering ...
Hij sliep vannacht bij oma met z’n broer. Slaapt ie tot 8.10. HOE DAN

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Hij sliep vannacht bij oma met z’n broer. Slaapt ie tot 8.10. HOE DAN
Ik zou verhuizen 😂

één jaar geleden

Reactie op annaniempje

Mijn zoontje ligt in de winter puckababy, met een lange mouwen pyjama (bove ...
Oké dan ga ik vnvd de broek ook aantrekken. Vannacht geen succes 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op dddi

Ik zou verhuizen 😂
😂

één jaar geleden

Wij ook al weken (of maanden?!, zo voelt het 😅) tussen 4:15-5:00 uur wakker. Dan leggen we hem maar tussen ons in, anders schreeuwt hij zijn zus wakker. Als het voor 5:00 uur is, valt ie soms nog in slaap. Anders niet en gaat ie fijn feesten tussen ons in. Hij slaapt nog 1x van 12:00-14:30/15:00 uur. Vandaag al om 11:00 uur omdat hij dus om 05:00 uur echt wakker was. Ellende 🥶

één jaar geleden

Oké sinds hij zaterdag uit logeren is geweest heb ik 2 dingen aangepast aangezien hij bij oma vet laat uitsliep. Zij had de witte ruis niet aangezet waar hij normaal mee slaapt en het was iets warmer op z’n kamertje. Dus op z’n kamer thuis hetzelfde gedaan, en hij slaapt nu de afgelopen 2 dagen thuis tot 6.30 😱

één jaar geleden

Reactie op esmeralda1987

Oké sinds hij zaterdag uit logeren is geweest heb ik 2 dingen aangepast aan ...
Hier ook vaak tussen 05.00 en 05.30 uur wakker. Slaapt ook altijd met witte ruis, maar na het lezen van jouw reactie wil ik ook eens zonder witte ruis proberen haha. Had je deze ook niet aangezet met het naar bed gaan of uitgezet toen hij sliep? :)

één jaar geleden

Reactie op Boppie

Hier ook vaak tussen 05.00 en 05.30 uur wakker. Slaapt ook altijd met witte ...
Gewoon helemaal uit gelaten! En de temp op z’n kamer was normaal rond de 16 graden, nu 18/19