39 Reacties
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op dddi
Haaaaaa geeft echt hoop dit 😂❤️❤️❤️❤️ ben zo super blij. Hopelijk mag dit ...
Ik hoop t ook! 2 ochtenden is natuurlijk nog vrij weinig maar heb goede hoop 🙈
één jaar geleden
Reactie op esmeralda1987
Gewoon helemaal uit gelaten! En de temp op z’n kamer was normaal rond de 16 ...
Zet je dan de verwarming aan? Ik zie nu bij ons ook dat de kamer van onze dochter 16 graden is, maar de verwarming aanzetten is toch ook niet echt gezond en goed de hele nacht? Of wel?
Onze dochter wordt vaker wakker ‘s nachts. Ze ligt nu 2 uur te slapen en is nog niet wakker geworden.. maar ze wordt wel 2/3 keer wakker meestal.. en ook nog eens om echt te drinken helaas.. 😞 al was dat vannacht maar 1 fles (wel verdeeld) tussen 11 en 07:30…
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op 2Cultures1Baby
Zet je dan de verwarming aan? Ik zie nu bij ons ook dat de kamer van onze d ...
Ik heb de verwarming overdag aan, dus z’n kamertje warmt dan meer op! Nacht als wij naar bed gaan gaat ie uit.
één jaar geleden
*heeft na het lezen van de reacties ook vannacht white noise uitgelaten en kachel op 19-20. Resultaat: 04:45 uur wakker 😂
Helaaschhh
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op vanBuuren90
*heeft na het lezen van de reacties ook vannacht white noise uitgelaten en ...
😭
Hier dag 3 zo rond half 7. Het voelt zo luxe na al die tijd rond 5.00 🙈 gek hoe je standaard verplaatst als je een vroege vogel hebt 😅
één jaar geleden
Hoi hoi,
Het is echt moeilijk hee mij dochter is een slaper maar 2 maandam was het best schommelen heeft ze koud waarom wordt ze wakker was lastig.. uiteindelijk was alleen zo makkelijk gewoon naar 1 slaapje overgestapt! Ze wordt ochtend wakker en dan 4/5 uurtjes weer in bed slaapt middag dutje 1,5uur soms 2 uurtjes en slaapt 08:00uur tot ochtend 08:00uur soms 08:30. Probeer even zo?
één jaar geleden
Bij ons hielp de ochtend slaap overslaan ook. Ze was een tijd lang s nachts vaak wakker en s ochtends tussen 5 en 6 uur. De ochtendslaap laten vallen door juist wat te gaan “doen”/de deur uit. Dan sliep ze soms nog 10 min in bijv de auto op de terugweg. Smiddags legden we haar dan half 1 in bed en opeens deed ze een middag slaap van 2/2,5 uur. Dan s avonds weer om half 7/7 uur in bed. Na een week denk ik sliep ze weer door, en ook tot de ochtend 7/8 uur. Ze had dus wel even nodig om te wennen 😊.
VRIEND
één jaar geleden
Nou we zijn hier weer terug bij af sinds anderhalve week, tussen 5.15 en 5.45 begint de dag 🥲 hij beweegt zoveel in bed dat hij ook vaak tegen de rand botst. We proberen vanaf vanavond een paar dagen het camping bedje met z’n eigen matras erin, je probeert op den duur maar wat hè 🥴
één jaar geleden
He je al eens geprobeerd om sochtends de fles te geven en terug in zijn bedje te leggen? Onze meid heeft dit ook gehad maar konden haar daarna weer terug leggen. Ze werd daarna tussen half 8 en half 9 wakker
één jaar geleden
Iemand de ultieme manier al gevonden? Hier ook een vroege vogel.. wil hem niet voor 06;30 uit bed hebben maar als hij om 05:45 wakker is ligt hij wel lang te zeuren. Hij huilt niet, meer af en toe een zeurend geluidje. Heeft dit zin denken jullie om hier zo streng in te zijn?
één jaar geleden
Reactie op Nina9494
Iemand de ultieme manier al gevonden? Hier ook een vroege vogel.. wil hem n ...
Wanneer hij niet huilt maar af en toe een geluidje maak zou ik hem lagen liggen🙈 onze dochter heeft een kleine knuffel. Miss ook iets voor hem
één jaar geleden
Reactie op Nina9494
Iemand de ultieme manier al gevonden? Hier ook een vroege vogel.. wil hem n ...
Ik denk echt dat je in de meeste gevallen de biologische klok van je kind zelf kunt “instellen”. Wij zijn van mini baby af aan nooit de dag begonnen voor 7:00. En eigenlijk slapen ze altijd tot later. Toen ze klein waren mikten we er altijd gewoon nog een flesje in en weer terug in bed.
Ik zou, zolang hij niet huilt of in paniek is, gewoon blijven doen.
Disclaimer: er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen!
VRIEND
één jaar geleden
Reactie op 1991Lisanne
He je al eens geprobeerd om sochtends de fles te geven en terug in zijn bed ...
Nou eerder werkte dit eigenlijk niet, maar afgelopen weekend is die weer te logeren geweest bij oma en zij deed dat dus en toen sliep die tot 8.00 😱 daarna paar dagen rond 6.30 wakker dus prima, maar gister weer half 6 dus heb idd een flesje gegeven, toen sliep ie nog een uurtje! Beter iets dan niets, was er allang blij mee. Heb besloten vanaf nu alles voor 6.00 echt weer als nacht te beschouwen en dan maar een fles ipv uit bed.