Hallo allemaal,
Vorige week vrijdag 23-10 heeft onze dochter verhoging gekregen. Zaterdag 14-10 had ze koorts 39,3 graden en zondag 15-10 had ze ondertempratuur 35,5 graden. Hierop heb ik de HAP gebeld en zij gaven aan dat er geen alarmbellen waren. Diezelfde avond had ze weer koorts 38,7 graden. Maandag 16-10 had ze overdag een goede dag en een mooie temperatuur van rond de 37 graden. Dinsdag ochtend 17-10 haalde mijn partner haar uit bed weer met koorts 38,6. Gedurende de dag werd ze steeds hangeriger maar at en dronk ze wel goed. Toch besloten om de HA te bellen en die gaf aan dat ze waarschijnlijk griep had. Woensdag ochtend 18- 10 weer koorts en opnieuw de HA gebeld en aangegeven dat we nu al 5 dagen aan het tobben zijn. In de middag langs geweest maar ze konden niks vinden. Omdat ze wel heel ziek was en de koorts opliep besloten om een antibiotica kuur te geven. Woensdag avond had ze nog koorts van 40.3. Donderdag 19-10 haalde wij haar uit bed met weer een ondertempratuur van 35.5 gedurende de dag ging dit ligt stijgen naar een 36,1. Donderdag op vrijdag nacht bleef zij een ondertempratuur houden ondanks een romper lange mouw,pyjamabroek en dikke slaapzak TOG 3.0 met mauwen ook. Vrijdag weer de HA gebeld en aangegeven dat wij witte blaasjes achter in haar keel hadden gezien. Langsgekomen en dit bleken aften te zijn. Gelukkig had ze vrijdag 20-10 heel de dag een stabiele temperatuur van rond de 36,7 graden. Echter zagen wij gisteren avond allemaal rode puntjes op haar buik. We hebben zelf wat zitten Google want steeds horen jullie zijn goed bezig komt me m'n neus uit en daar heb ik ook niks aan. Nu kwam mijn partner uitnop de 6de ziekte. Is er iemand mee bekend?