11 Reacties

één jaar geleden

Ja kereltje hier doet dat ook, indd erg fijn met een poepluier😅 Is een gevalletje van er zit wat dus ik moet eraan zitten 🤷🏻‍♀️ welkom in het jongensleven

één jaar geleden

Hier ook een jongen van 14 maanden die precies hetzelfde doet (kom ook uit een meidengezin) maar ook al die in bad zit. Hoort er denk ik gewoon bij

één jaar geleden

Hier ook elke keer er aan zitten, al vanaf het begin 😜 en idd heel fijn bij poepluiers... waarom hebben wij mamas geen 5 handen... 🤣

één jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook al een tijdje. In bad is dit ook zo leuk. Lol dat hij heeft soms. Met een luier verschonen zeg ik maar steeds dat hij nog even moet wachten, dat het nog vies is. Het werkt wel.

één jaar geleden

Jep hier ook 2 jongens. Meestal geef ik iets om mee te spelen zodat hij er niet gelijk in loopt te graaien wanneer hij heeft gepoept. 😂 En dan geen speelgoed want dat is niet leuk, een oude afstandsbediening is hier wel een succes..

één jaar geleden

Mijn dochter zit ook al heel lang aan haar ...😅🙈

één jaar geleden

Hier een man van in de 30 die dat ook doet 😂😂 Zoontje van 14 maanden ook al een tijdje. Zal wel een mannending zijn😜

één jaar geleden

Mijn dochter graait ook naar haar geslachtsdeel zodra de luier af is. En als ze gaat douchen met papa wil dat handje ook wel eens die van hem vastpakken 🤣

één jaar geleden

Onze dame doet dit ook hoor, is heel normaal. Het hele lichaam moet ontdekt worden en dit stukje van haar billen en vagina is nou eenmaal alleen bereikbaar als de luier af is. Ik zeg altijd dat ik eerst even schoon moet maken, maar dat ze daarna mag voelen. Dat lukt steeds beter. Iets in haar handen geven helpt ook. Ik probeer te vermijden om te zeggen dat het niet mag en vooral uitleg te geven. Ook dit stukje is onderdeel van haar lichaam en mag zij aanraken.

één jaar geleden

Hier ook! En vooral in bad is het constant bestuderen 🤣