310 Reacties

2 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ik heb zo鈥檔 onesie van Engel natur, berenpak van H&M (grote maat 62 vol ...
Check ook Vinted, daar heb ik het vandaan (Engel natur spullen) Of misschien deze week bij Ziloen of andere webshop met Black Friday korting 馃槝

2 jaar geleden

Reactie op T alitha

Misschien zo'n pakje van engel? https://zoenvoorgust.com/products/engel-wo ...
Die is mooi! Hoor veel goeds over het merk. Ze schijnen ook groot te vallen begreep ik, net zoals Disana?

2 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Check ook Vinted, daar heb ik het vandaan (Engel natur spullen) Of misschi ...
Ja ik kijk vaak voor het merk op vinted. Alleen zo vaak dat mensen niet weten hoe met Wol om te gaan en het dus vaak verkl... hebben 馃檲

2 jaar geleden

Reactie op Jindji

Die is mooi! Hoor veel goeds over het merk. Ze schijnen ook groot te vallen ...
Ja, het valt ruim. Om je een voorbeeld te geven, m鈥檔 oudste draagt maat 86/92 maar kan haar Engel jasje maat 74/80 van vorig jaar nog aan. Ik heb laatst op We Are Pregnant beurs een nieuwe in maat 86/92 gekocht en die valt gewoon lekker ruim. Het valt een maat groter en dat is natuurlijk fijn met aankleden. M鈥檔 jongste heeft de items nu aan die ik hieronder aangeef in maat 50/56 en heb laatst ook een andere kleur via Vinted gescoord in maat 62/68 Het is gemakkelijk, je mag het wassen op koud programma met wol wasmiddel en het is ook zelfreinigend dus je hoeft het niet zo vaak te wassen

2 jaar geleden

Reactie op Jindji

Heeft iemand een winterpakje als tip? Voor naar buiten? Het begint fors af ...
Hier ook altijd wollen pakken! Super makkelijk aantrekken en temperatuur regulerend馃槏

2 jaar geleden

https://poespas.nl/search/Elvie De enkele Elvie pump is hier het goedkoopst. Ik heb net de enkele mezelf cadeau gedaan 馃槏

2 jaar geleden

Reactie op Mommjo

https://poespas.nl/search/Elvie De enkele Elvie pump is hier het goedkoops ...
Ik heb met een kolf consult de Elvie geprobeerd, kwam dus echt bijna niks uit. 馃槱 Helaas, want die is zo stil en subtiel dat ik er zelfs in de trein naar en van mijn werk wel mee had kunnen kolven.

2 jaar geleden

Reactie op IdJvdK

Ik heb met een kolf consult de Elvie geprobeerd, kwam dus echt bijna niks u ...
Oooo neeee, nu ben ik bang dat ik dat ook ga hebben馃檭

2 jaar geleden

Reactie op Mommjo

Ja, het valt ruim. Om je een voorbeeld te geven, m鈥檔 oudste draagt maat 86/ ...
Mijn zoon zit nu net in maat 56. raad je dan 50-56 aan of maat groter?

2 jaar geleden

Heb je ergens in de buurt misschien een boetiek om te passen? Ik vind het lastig om te adviseren. M鈥檔 dochter past nog van sommige winkels maat 50 en doe haar ook weleens maat 56 aan van kleding. Als je voor NU een jasje nodig hebt, dan kan 50/56 wel maar wil je er langer mee doen en heb je bijv nu wel een jasje raad ik maat 62/68 aan.

2 jaar geleden

Mijn zoon van 10 weken zit nu qua maat dat 56 net te klein begint te worden en ik heb het engel pakje in maat 62/68. Die trek ik nu al aan, zit bij de armpjes iets groot maar hij kan er lekker in groeien

2 jaar geleden

Ik zou toch groter adviseren omdat het najaar wel tm april kan duren. Liever iets te groot en op de groei. Of je moet iets voor nu willen en voor straks de andere maat kopen of iets anders straks in een grotere maat kopen

2 jaar geleden

https://www.kidooz.nl/search/Engel/

2 jaar geleden

Bedankt dames! 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Runi

Ik heb zo'n super schattig dik berenpak van de prental maar die ik zo stug ...
Die heb ik ook 馃槅 zelfde probleem

2 jaar geleden

Reactie op 2sonsrich

Die heb ik ook 馃槅 zelfde probleem
Maar ze zijn wel mega schattig he 馃ゲ ik wil eigenlijk zo'n 'skipak' proberen. Zullen die makkelijker zijn of net zo erg?

2 jaar geleden

Reactie op Runi

Ik heb zo'n super schattig dik berenpak van de prental maar die ik zo stug ...
Ik heb de ervaring dat prenatal heel smal valt dus niet meer gekocht toen. Had een beren jasje wat ik ook zo moeilijk aan kreeg. Het beren pakje van de h&m valt wel ruimer en kocht bewust een maatje groter. Ik gebruik ze nu ook en zijn ideaal!

2 jaar geleden

Reactie op Chissey

Ik heb de ervaring dat prenatal heel smal valt dus niet meer gekocht toen. ...
Nou dat vind ik ook! Vind ik met noppies ook, zulk smal spul.. zara valt dan weer raar breed soms. Zijn die berenpakjes van de h&m ook dik genoeg voor in de kinderwagen buiten nu met dit weer? Ik had ze online gezien idd

2 jaar geleden

Ben de BF deals aan het doorbladeren 馃檲

2 jaar geleden

Bij helloarchie is er ook korting met de code helloarchie20